Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-02-15, 01:30
Bannlyst
Tråden där vi skrattar åt tjockisar låg i Humor men flyttades till Länktips medans Den mongolida bildtråden får ligga kvar.

Detta stör mig inte direkt, men varför ligger den ena kvar i Humor och den andra kastas ut? Båda trådarna handlar om att visa bilder/filmer på folk som av vissa uppfattas som roande.

Som sagt; det stör mig inte att min tråd flyttades, men det vore intressant att höra hur man resonerade när man flyttade den ena och inte den andra.
2007-02-15, 03:44
Medlem
Oddballs avatar
För första gången måste jag vara lite messerschmitt eftersom det skär i hjärnan med såna icke-ord som "okonsekvent"... Det heter inkonsekvent och inget annat.

Förlåt mig...
2007-02-15, 03:54
Medlem
micaeles avatar
Varför inte PM:a en moderator i Humor och få en anledning serverad på silverfat?

Remember the golden rule 0.6...
2007-02-15, 04:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
För första gången måste jag vara lite messerschmitt eftersom det skär i hjärnan med såna icke-ord som "okonsekvent"... Det heter inkonsekvent och inget annat.

Förlåt mig...

Pinsamt. Kunde du inte tagit det via PM?

Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Varför inte PM:a en moderator i Humor och få en anledning serverad på silverfat?

Med tanke på den senaste tidens omorganisering kanske det är intressant för andra också att få veta vad som gäller.
2007-02-15, 09:09
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele

Ja just precis så skall man göra.
Citat:
Frågor om eventuella låsningar, borttagningar etc. tas med moderator via PM. Detta för att hålla en så hög nivå som möjligt på forumet. Skulle PM-dialogen inte fungera med belåtenhet, så är du dock välkommen att diskutera frågan vidare i avdelningen "Flashback".
Tråd låst
/moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in