• 1
  • 2
2007-02-14, 22:59
Medlem
angelos avatar
Jag älskar i alla fall mig själv. Jag kommer alltid ihåg mina namnsdagar och födelsedag. Jag ger mig alltid fina saker. Jag är alltid den som gör mig på bra humör. Jag kommer med bra råd när jag har problem, tröstar när jag är ledsen. Nu skall jag hångla med mig själv. Hejdå.
Citera
2007-02-14, 23:00
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymIdentitet
Tänk hur många "glada" par som uppvaktar varandra idag fastän de egentligen har knullat på varandra så mycket att de tröttnat, men samtidigt inser att det är för jobbigt att göra slut.

Ja, visst är det skrämmande. Jag hade en gammal arbetskamrat som varit tillsammans med sin tjej i nio år, han var nog minst sagt uttråkad för han satte på i princip varenda tjej han såg (och det var inte särskilt svårt då han både var trevlig och hade ett gudabenådat utseende, varenda gång vi var ute så vred damerna nacken ur led efter honom), men när hon upptäckte det och ville slänga ut honom blev han livrädd. Varför? Vad hade han att förlora? Trygghetsnarkomani är livsfarligt är min ödmjuka åsikt...
Citera
2007-02-14, 23:03
Medlem
Arbetarbroders avatar
Alla Hjärtans Dag 2007

Va ni singlar klagar!!

Själv har jag sån grym impertigo så jag kan inte träffa min älskade flickvän på självaste Alla Hjärtans Dag.. får inte ens runka!! Å jag kan inte ens skratta eller äta.

De är värre att inte kunna träffa sin flickvän på Alla Hjärtans Dag än vad det är inte ha en partner!!
Citera
2007-02-14, 23:10
Medlem
GodoShingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Period
Hej alla frustrerade singlar. Jag är älskad. Det är inte ni.
Slå detta: Jag är singel OCH älskad! No duties, no boundaries!
Citera
2007-02-15, 00:30
Medlem
öpöz000rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Meh.. det är ju sekundärt. Att älska är det primära

Såg en undersökning ang. det där, det viktigaste för personer i ett parförhållande var att de var älskade, inte att de älskade partnern i fråga. Var förvisso på aftonhoran....
Citera
2007-02-15, 01:12
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av öpöz000r
Såg en undersökning ang. det där, det viktigaste för personer i ett parförhållande var att de var älskade, inte att de älskade partnern i fråga. Var förvisso på aftonhoran....
Oj då. Då kanske det är jag som tänker konstigt då. Eller så var det dom.

Jag avundas alla singlar.
Citera
2007-02-15, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Period
Hej alla frustrerade singlar. Jag är älskad. Det är inte ni.

Den där kommentaren kombinerat med din avatar gjorde min morgon!
Citera
2007-02-15, 09:24
Bannlyst
Grattis i efterskott eller på dagen.
Jag firar det nu med kaffe, budget-energidryck och vatten.
Det måste finnas en motvikt till allt.

Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Jag avundas alla singlar.
Lämna din kille då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto