2007-02-15, 01:59
Medlem
Jävligt tråkigt . Diggade henne i Wallander-filmerna mm.
Citera
2007-02-15, 02:23
Medlem
keysters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
3 alternativ

1. sjukdom, cancer eller liknande
2. narkotika, överdos
3. självmord

im with you lady T. har hela dagen hört snack om mord och självmord från bekanta men min första tanke var sjukdom faktiskt. ORD!
Citera
2007-02-15, 02:53
Medlem
Bajsfacistens avatar
..

Årkar inte kollar igenom hela tråden. Har någon handfast fakta kommit fram eller sitter ni och odlar konspirationer?
Citera
2007-02-15, 03:06
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyster
im with you lady T. har hela dagen hört snack om mord och självmord från bekanta men min första tanke var sjukdom faktiskt. ORD!

Kom igen nu, hon skriver att det finns 3 alternativ varav självmord är ett av dem och påstår inte att nåt av alternativen är mer troligt än det andra.

Så vad du egentligen menar är totalt oklart.
Citera
2007-02-15, 03:52
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Tidpunkt på dygnet och sådant kan tala för självmord.
Men släktingarna kan också varit oroliga om de inte fått tag på henne så typ morsan åker dit för att kolla till henne och barnet - kanske för att hon är orolig och inte kan sova och vill se att allt är lungt. Föräldrar till missbrukare lever ofta på konstant alert s.as. Betänk att hon ändå är en atraktiv och känd skådespelare, hon kanske skaffat sig ett ordentligt kedjelås till dörren som hon låser med. Eller vafan, sådant har ändå många lägenheter. Råkat slå i sig en OD och dött. Släktingarna får ej upp p.ga ordentligt kedjelås på insidan - polisen måste bryta upp.

Detta är dock en väldigt spekulativ teori och inte i närheten av så trolig som självmord och barikerad dörr. Jag vet inte heller hur gammalt hennes barn är, om barnet t.ex har förmåga att ringa till mormor om hon känner att saker inte står rätt till.

Jag gillar bara att spekulera.
Citera
2007-02-15, 05:12
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Tidpunkt på dygnet och sådant kan tala för självmord.
Men släktingarna kan också varit oroliga om de inte fått tag på henne så typ morsan åker dit för att kolla till henne och barnet - kanske för att hon är orolig och inte kan sova och vill se att allt är lungt.
Ja, en naturlig död inträffar ju bara under kontorstid.

Barnet var inte där
Citera
2007-02-15, 05:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Jag vet inte heller hur gammalt hennes barn är, om barnet t.ex har förmåga att ringa till mormor om hon känner att saker inte står rätt till.

Jag gillar bara att spekulera.

5 år var barnet. Stackars liten.
Citera
2007-02-15, 05:53
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Du tycker inte att det är på sin plats att visa lite vanlig jävla respekt för en ung kvinna som nyligen lämnat in?

Roger P: Helt OT, men var inte du en av dem som hade roligt på utvecklingsstörde Bobbys bekostnad? I övrigt håller jag med.
Citera
2007-02-15, 07:52
Medlem
Givetvis är det självmord. Var likadant när Micke Dubois och Mikael Ljunberg tog livet av sig. ENDA gången som dom inte skriver ut dödsorsaken är vid självmord. Fortfarande lite tabu, antar att dom väntar pga. respekt för familjen.
Citera
2007-02-15, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drkn
Givetvis är det självmord. Var likadant när Micke Dubois och Mikael Ljunberg tog livet av sig. ENDA gången som dom inte skriver ut dödsorsaken är vid självmord. Fortfarande lite tabu, antar att dom väntar pga. respekt för familjen.

Man verkar sällan skriva ut i media när det är självmord. Man är nog rädda för copycats. Vet att folk rapporterat om personer son hoppat från broar och liknande (självmord), men inte ett ord om detta i tidningarna.

Off to work....
Citera
2007-02-15, 08:07
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Roger P: Helt OT, men var inte du en av dem som hade roligt på utvecklingsstörde Bobbys bekostnad? I övrigt håller jag med.
Precis min tanke. Det är tydligen skillnad på folk och folk.
Jag bryr mig inte om Johanna, har ingen respekt för henne då jag inte kände kärringen men jag hycklar inte med det heller.
Citera
2007-02-15, 08:13
Medlem
Jag kände personligen inte till denna Johanna Sällström faktiskt, men det är ju alltid tragiskt när folk dör i ung ålder.

Jag håller med föregående talare att det nog är självmord trots allt... anledningen är att verkar även vara ett *nertystat* självmord!'

Edit: för tidigt på morgonen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in