Om du med "fetaste helgen" menar maximal tillfällig påverkan så är det väl bara att slänga i dig alltihopa på en gång och ta bieffekterna... Mitt förslag är du tar väldigt lite av grejerna och sprider ut det över några helger istället.
Jag gnäller ju mest på dagens ungdom, men måste säga att ta inte e och tjack samtidigt. Du kommer att få hjärnskador, även om det är kul så är det inte värt det. Tjack förstärker de neurotoxiska bieffekterna av MDMA.
Man kan få det rätt jobbigt i huvudet av att röka på tjack-at också.
Själv skulle jag inte ta mer än 0,1 g tjack, oralt. Det är inte värt bieffekterna imho att ta mer. Likaså skulle jag inte dricka sprit om jag var på andra droger. Möjligen cannabis, men även det blir lite sämre än var och en för sig imho.
Tar man mer än ca 100 mg MDMA (ca 1 e) per månad gör man bort sig för det förstör bara ens möjligheter att verkligen få ut något av MDMA-upplevelsen. Så släng inte i dig alla 5 ena som de flesta småknattar verkar göra. Då kommer du få en dunderresa just den kvällen och sedan sakna den resten av livet utan att någonsin kunna komma dit igen. Du kanske inte har läst det men folk som gjort uppehåll på MDMA i flera år får ändå inte tillbaka känslan.
Kort sagt, lär er suga på karamellen pungjävlar!

Det du räknar upp är ungefär vad jag skulle konsumera på ett halvår.