Citat:
Ursprungligen postat av cliffrichard
Är ditt shama fortfarande aktuellt. Hur länga har du tagit Stesolid Och var du haft för utsättningssymtom hitttills?
Nej, schemat är inte aktuellt. Jag gjorde en massa dumheter och bröt schemat, hamnade på akuten pga. OD benso och kodein, sen blev jag inlagd på en avgiftningsklinik.
Där var uttrappningen intensivare, men de fysiska besvären har inte varit så hemska som jag befarat. Det är den mentala biten som är svårast tycker jag.
Idag är jag skakig som fan, åt min sista 5mg igår som sagt, så nu börjar väl det värsta.
Jag har lite svårt att säga hur mycket benso jag styrt med. Jag har varvat xanor med valium, räknat halveringstider osv.
Ibland har jag slängt i mig 40st 10mg valium medans jag vissa dagar inte tagit något eftersom jag dagen innan tagit mycket som fortfarande sitter i.
Det har pågått i knappt 2år med vissa avbrott. Så det uppskattades till en dagligt dos på ~80mg diazepam.
Jag vet inte ännu säkert hur det kommer att gå, fick en panikångestattack i förrgår, vilket jag inte fått mer än ett par gånger senaste året, sen ligger ångesten och maler hela tiden.
Det har blivit värre ju mer man trappat ner. Att gå ner från nu 80 - 45mg var mycket lättare än att gå från 10 - 5mg.