• 3
  • 4
2009-06-23, 17:36
Medlem
Arbetarbroders avatar
Det har gått ett tag sedan tråden var riktigt aktiv, förutom en bump här över. Men detta verkar vara den största "försäkra katten-tråden" som Flashback har att erbjuda.
Än det precis som i februari 2007 just Agria som är det bästa när det gäller en vanlig hederlig bondkatt? Jag är mest orolig över att min katt, som är två år, ska åka på någon sjukdom av alla fästingar han får. Men jag vill ha honom försäkrad av andra anledningar också, det blir ju som en familjemedlem.

Vissa tipsar om företag som är ännu billgare än Agria, vilka är det?
Kostar Agria 800:- per år plus självrisk?
Citera
2009-06-23, 17:49
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Det har gått ett tag sedan tråden var riktigt aktiv, förutom en bump här över. Men detta verkar vara den största "försäkra katten-tråden" som Flashback har att erbjuda.
Än det precis som i februari 2007 just Agria som är det bästa när det gäller en vanlig hederlig bondkatt? Jag är mest orolig över att min katt, som är två år, ska åka på någon sjukdom av alla fästingar han får. Men jag vill ha honom försäkrad av andra anledningar också, det blir ju som en familjemedlem.

Vissa tipsar om företag som är ännu billgare än Agria, vilka är det?
Kostar Agria 800:- per år plus självrisk?

Hittade följande när jag sökte:

http://www.försäkringsfakta.se/?p=49

Finns en liten guide från 17 Mars

Edit: hittade en bra länk:

Undersökning, längst ner står priser för några olika raser, och vad som ingår, självrisk etc lite högre upp.
Senast redigerad av ^Eaz 2009-06-23 kl. 17:54.
Citera
2009-06-24, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyckling
hej jag har blivit en kattägare sedan 2 dagar tillbaka och tänkte fixa en fin försäkring. så vilket försäkringsbolag är bäst/billigast/smidigast? o vad kostar det per år ungefär?

If försäkringar, 50 kr/mån per katt.
Då e det upp till 20 000 i veterinärvård.
Citera
2009-06-24, 22:51
Medlem
Oj lite gammal tråd...men nån kanske läser ändå.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in