• 1
  • 2
2007-02-13, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suomi
Har du bara stålar så lovar jag att du kommer tappa exakt så mycket du vill tappa.

Jag tar med dig till ett skul uppe i finska Lappland och tvingar dig att slita som ett jävla djur på gården medans jag super och drar på alla fjortistjejer och hemmafruar inom en radie på 200 km (Blir inte så många men iaf).

Fungerar garanterat eftersom det även är jag som ransonerar maten, så ungefär hur mycket hade du tänkt spendera på detta?
jag gör upp en budget å sänder den till din sekreterare
Citera
2007-02-13, 19:39
Medlem
Betrayeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uhrovec
Kanske lite sent nu, men jag vet att under slutet på 30-talet till början av 40-talet fanns det en kedja av mycket effektiva anläggningar för snabb viktnedgång, merparten av dessa låg i Polen om jag inte missminner mig. Sök Bełżec och Sobibór.

Jaa just det..En kedja som drevs effektivt utav en viss herr Himmler. Dom la väl ner sen och bildade SS-U, en gren utav Socialdemokraterna?
Deras metoder praktiserades ju ut direkt utav deras ledare, Anna Sjödin. Konstigt att hon var tjock bara?
Citera
2007-02-13, 20:45
Medlem
Uhrovecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betrayed
Jaa just det..En kedja som drevs effektivt utav en viss herr Himmler. Dom la väl ner sen och bildade SS-U, en gren utav Socialdemokraterna?
Deras metoder praktiserades ju ut direkt utav deras ledare, Anna Sjödin. Konstigt att hon var tjock bara?

Ja, det namnet känns bekant, har också för mig att den personlige tränare som uppvisade bäst resultat var en man vid namn Höss, skulle jag åka dit skulle jag definitivt fråga efter denna då man i princip är garanterat underverk om denna kedja fanns kvar dvs.

Är själv förundrad över Kroppsformen på den forna SSU ledaren, torde inte denne föregå med gott exempel och tillämpa en kropp av germansk standard?
Citera
2007-02-14, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uhrovec
Kanske lite sent nu, men jag vet att under slutet på 30-talet till början av 40-talet fanns det en kedja av mycket effektiva anläggningar för snabb viktnedgång, merparten av dessa låg i Polen om jag inte missminner mig. Sök Bełżec och Sobibór.

Bästa jag läst på länge
Citera
2016-09-20, 15:57
Medlem
Rambovics avatar
bump

Finns det kvar något fettoläger? Typ dra till en gård och köra hårdträning med coacher osv i typ 3 månader?
Citera
2016-09-22, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rambovic
bump

Finns det kvar något fettoläger? Typ dra till en gård och köra hårdträning med coacher osv i typ 3 månader?
Fysisk form är en färskvara. Spelar ingen roll om du åker på läger i någon månad om du ändå kommer leva lika taskigt när du kommer tillbaka. Risken för detta är särskilt stor för otränade individer som går ut för hårt med träning & kost i början. Man orkar just någon månad, max. Sen sunkar man ner sig istället. Vill du ändra dig måste du mer eller mindre byta livsstil, men det kan göras successivt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in