Citat:
Och hur i hela friden ska en liten pojkspoling vars enda merit är att ha lyckats bli moderator på FB klara av att avgöra ifall Henry Post är en man av den storleken att han kan anses vara av allmänintresse eller ej?
Ursprungligen postat av Ladida
Tillsägelse för brott mot regel 0.6, du vet själv vilken tråd.
Du kan inte jämföra Axmyr, mannen som suttit inne längst i sverige med någon "post" som någon knappt känner till.
/Mod.
Du kan inte jämföra Axmyr, mannen som suttit inne längst i sverige med någon "post" som någon knappt känner till.
/Mod.
Jag postade en tråd om Henry Post i forat för brottslighet. Anledningen är att Henry Post är en känd brottsling.
Att moderatorn inte känner till Henry Post må vara hänt, Post hade sina glansdagar innan Ladida ens var en blinkning i sin pappas ögon.
Men va fan, någon jävla ordning får det vara. Jag tycker tillsägelsen är av intresse att diskutera för andra medlemmar, då den uppkommit enbart p.g.a moderatorns inkompetens i ämnet.
Jag avsäger mig den här tillsägelsen - hej då tillsägelsen. Och dessutom ligger det en hel del personligt i detta från Ladidas sida. Jag anser att han är lite...mindre begåvad och har låtit det framgå, men det ger honom ingen rätt att utnyttja sin ställning som moderator för personliga hämndaktioner.
Och hur fan ska FB kunna utvecklas om inget nytt under solen tillförs? Ska vi bara tillåtas att diskutera de saker som "folk" redan känner till?
Nu har moderatorn skitit i brallorna och även flyttat "Axmyrtråden", vilket är för jävla felaktigt eftersom åtgärden bara var gjordes för att underbygga sina egna vingliga argument för att kunna ge mig en tillsägelse.
0.6 - Skulle PM-dialogen inte fungera med belåtenhet, så är du dock välkommen att diskutera frågan vidare i avdelningen "Flashback".
Inlägg som postas på forumet ska vara av intresse även för andra användare. Nix, jag tycker inte pm-dialogen fungerar med Ladida, han har liksom "satt ribban" lite galet redan från början.
Trådjäveln, efter andra försöket att få moderatorn att fatta: http://www.flashback.org/showthread.php?t=442516