2007-02-10, 23:57
Medlem
StrongBads avatar
Var just i duschen och passade på att njuta lite för mig själv. Inget fel med det, men det slog mig att varje gång jag ska tillfredsställa mig själv i duschen så tar det en väldans lång tid, vad kan det bero på? Är det bara jag som upplever detta? Jag började tänka om det har något med temperaturen att göra (det är ju oftast varmt i duschen ) men att dra ner på värmen hjälpte inte. Det var inte heller någon skillnad att stå upp och sitta ner, hur upplever ni det hela? Nu när jag tänker på det så är det också svårt för mig att hålla kuken hård när man har sex i duschen. Kan detta vara samma grej, eller bara för att duschen är ett allmänt osmidigt ställe att ha sex på? Akta er nästa gång ni går in i min dusch, forskning pågår!
Citera
2007-02-11, 00:18
Medlem
Digums avatar
Kan inte göra annat än att hålla med. Dra en handtralla i duschen är väldigt segt. Det är något som liksom sänker en när man kommer in där. Blir inte samma känsla eller vad man ska säga i duschen som annars.

Värmen är en möjlig idée, att det blir massa ånga (i alla fall här) och att luften inte blir likadan. Fortsätt gärna ditt forskande!
Citera
2007-02-11, 00:19
Medlem
Lex Talioniss avatar
Jag kan inte onanera i duschen, det är omöjligt för mig att avsluta så att säga.
Citera
2007-02-11, 00:30
Medlem
Men va faan, skojar ni?

Tvåla in kuken och börja jobba. Det går fortast för mig om jag trallar i duschen. Och när jag och sambon är i duschen och hon står framåtlutad mot väggen med mig bakom med intvålad kuk är nog det skönaste jag varit med om. Glider otroligt skönt.

Men runka utan tvål i duschen är som att försöka knulla i vatten. Det glider inte alls och känns bara obehagligt. Kan det vara det som är problemet för er?
Citera
2007-02-11, 00:39
Medlem
Kan hålla med om det. Personligen blir jag nästan avtänd efter jag dushat vet dock inte varför.
Citera
2007-02-11, 00:52
Medlem
Värme allmänt får väl ens sexsug att gå ner och man känner sig seg/trött. Så det är väl inte så konstigt att det är svårare att komma.
Citera
2007-02-11, 00:59
Medlem
I Savants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Men va faan, skojar ni?

Tvåla in kuken och börja jobba. Det går fortast för mig om jag trallar i duschen. Och när jag och sambon är i duschen och hon står framåtlutad mot väggen med mig bakom med intvålad kuk är nog det skönaste jag varit med om. Glider otroligt skönt.

Men runka utan tvål i duschen är som att försöka knulla i vatten. Det glider inte alls och känns bara obehagligt. Kan det vara det som är problemet för er?
Nej glidet fungerar som det ska men det vill bara inte komma. Knulla i duschen har jag aldrig gjort men kan inte tänka mig att det skulle vara några problem. Det känns näsan som om kuken är oberörd av mina smekningar. Kan det vara så att vattnet "sköljer" bort all verkan som handen gör? Att man kan knulla skulle ju bero på att vattnet inte kommer åt kuken inuti fittan.

Hur kan du förresten använda tvål utan att det sköljs av direkt?
Citera
2007-02-11, 01:00
Medlem
I Savants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koppp
Värme allmänt får väl ens sexsug att gå ner och man känner sig seg/trött. Så det är väl inte så konstigt att det är svårare att komma.
Ligga under täcket med en tjej och göka? Inte varmt?

Edit: Shaguar, vilken nörd du är, fett 1337 namn iaf
Citera
2007-02-11, 01:03
Medlem
StrongBads avatar
Citat:
Men va faan, skojar ni?

Det där är ett annat problem, som kanske är lite offtopic(fast ändå inte), om jag runkar med tvål i duschen så händer det mycket lätt att tvålen som "glider in" i urinröret, och det svider som satan i en timma eller två. Riktigt obehagligt. Händer det nån annan? För glid använder jag silikonbaserat glidmedel, jösses vilket schvung man får! Synd bara att det är så svårt att tvätta bort då det är gjort för att inte sköljas bort av vatten. Där har dock ni som vill ha sex i vattnet ett tips!

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av I Savant
Ligga under täcket med en tjej och göka? Inte varmt?

Jag brukar frysa under täcket, jag.. Ice, baby!
Citera
2007-02-11, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I Savant
Nej glidet fungerar som det ska men det vill bara inte komma. Knulla i duschen har jag aldrig gjort men kan inte tänka mig att det skulle vara några problem. Det känns näsan som om kuken är oberörd av mina smekningar. Kan det vara så att vattnet "sköljer" bort all verkan som handen gör? Att man kan knulla skulle ju bero på att vattnet inte kommer åt kuken inuti fittan.

Hur kan du förresten använda tvål utan att det sköljs av direkt?

Försök knulla i duschen utan tvål. Aj.
Vattnet kommer inte åt kuken som finns inne i fittan, nej. Men den del av kuken som åker ur fittan när du drar tillbaka kommer bli blöt av vattnet. Och sen när du ska stöta in igen så kommer din blöta kuk att skava. Vatten är inte glidbart inne i fittan.

Man riktar duschen så att det inte hamnar så mycket på själva kuken. Jag/vi brukar vända mig/oss bort från duschen och låter den falla på nacken.
Citera
2007-02-11, 01:15
Medlem
I Savants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrongBad

Jag brukar frysa under täcket, jag.. Ice, baby!
Stackarn
Citat:
Försök knulla i duschen utan tvål. Aj.
Vattnet kommer inte åt kuken som finns inne i fittan, nej. Men den del av kuken som åker ur fittan när du drar tillbaka kommer bli blöt av vattnet. Och sen när du ska stöta in igen så kommer din blöta kuk att skava. Vatten är inte glidbart inne i fittan.

Man riktar duschen så att det inte hamnar så mycket på själva kuken. Jag/vi brukar vända mig/oss bort från duschen och låter den falla på nacken.
Jag förstår men har du ngn teori om varför folk har svårare att komma i duschen? No partner allowed.
Citera
2007-02-11, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrongBad
Det där är ett annat problem, som kanske är lite offtopic(fast ändå inte), om jag runkar med tvål i duschen så händer det mycket lätt att tvålen som "glider in" i urinröret, och det svider som satan i en timma eller två. Riktigt obehagligt. Händer det nån annan?

Det där har faktiskt aldrig inträffat. Dock brukar jag inte dra tillbaka förhuden helt när jag runkar så det kan ju bero på det.

Men när jag är med sambon i duschen så brukar hon tvåla in kuken och då är den tillbaka dragen helt. Men då använder vi iofs inte schampo. Det är nått tvålaktigt, tex barnängen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in