2007-02-09, 16:22
Medlem
Jag vet inte om jag lägger den här tråden rätt nu men jag vill ju ha skvaller så jag lägger den här.

Jag vill verkligen ha skvaller om kristdemokraterna. Inte vilket skvaller utan skit skvaller för... hmm jag vet inte varför. Jag gillar inte kristdemokraterna bara. Vill inte säga varför. Så snälla hjälp mig att hitta lite skvaller om dom. Tack på förhand.
Citera
2007-02-09, 16:43
Medlem
snafflebits avatar
Hörde från en journalist om en annan journalist som brukade kolla in på KD:s partihögkvarter genom nåt fönster från andra sidan gatan när den gode Alf dunkade på nån sekreterare titt och tätt...

Som vanligt är det blott skvaller och inget annat...
Citera
2007-02-09, 17:01
Medlem
Bajsfacistens avatar
...

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...991556,00.html

Artikeln handlar om en kd-politiker som ska ha sugit av en man på Vattenpalatset i Eskilstuna.

Hysterikt roliga bortförklaringar, eller det kanske bara är nya slang inom homokulturen.
Citera
2007-02-09, 17:05
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...991556,00.html

Hysterikt roliga bortförklaringar, eller det kanske bara är nya slang inom homokulturen.

Hahaha, det måste vara skämt?

Kan vara den roligaste artikel jag någonsin läst!
Citera
2007-02-09, 17:28
Medlem
stay_blues avatar
KDU:s tidigare 2:vice förbundsordförande Daniel L berättade vid något tillfälle att KDU fuskade hårt med medlemssiffrorna och att de i realiteten hade knappt 1000 medlemmar istället för de 3000-4000 som de uppgav.

Att detta medlemsfusk fortfarande gäller bekräftas av att KDU nu, enligt egen uppgift, har fler medlemmar än vad SSU och MUF har efter att dessa har "rensat" sina register. Det är kanske inte så trovärdigt att obskyra KDU skulle vara större än dessa två.

Etik och Moral. Samt en smula medlemsfusk.
Citera
2007-02-09, 17:30
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stay_blue
KDU:s tidigare 2:vice förbundsordförande Daniel L berättade vid något tillfälle att KDU fuskade hårt med medlemssiffrorna och att de i realiteten hade knappt 1000 medlemmar istället för de 3000-4000 som de uppgav.

Att detta medlemsfusk fortfarande gäller bekräftas av att KDU nu, enligt egen uppgift, har fler medlemmar än vad SSU och MUF har efter att dessa har "rensat" sina register. Det är kanske inte så trovärdigt att obskyra KDU skulle vara större än dessa två.

Etik och Moral. Samt en smula medlemsfusk.
var är gäspsmilien? det är ju en etablerad sanning att alla ungdomsförbund fifflat/ar med medlemssiffrorna
Citera
2007-02-09, 20:53
Medlem
HAHA mega bra! Något mer, som den från aftonbladet? Jag vill ha allt!
Citera
2007-02-09, 21:31
Medlem
Rockmans avatar
Det var en kristdemokrat i Kumla som åkte dit sexuellt utnyttjande av ett fosterbarn.För några år sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in