• 3
  • 4
2007-02-10, 15:44
Medlem
Nordström är sinnersjuk. Glömmer aldrig vansinnestacklingarna mot Fransson och Forsberg. Visst var det en HV-spelare som Nordström försökte slå ihjäl med klubban också?
Citera
2007-02-10, 17:43
Medlem
Victor Kjäll verkar lite väl ung, 21 år och går på universitet i Karlstad enligt curling-förbundet. Anders Eriksson verkar vara runt 24-26 år.

Enligt Värmlands Folkblad har elitidrottsmannen och exsambon ett gemensamt barn, vilket Kjäll verkar vara lite för ung för:

SR radio värmland P4 rapporterar ingenting om detta däremot dök följande notis upp i fredags

Citat:
17:00 | fredag 9 februari 2007
Misshandel ledde till åtal
En 45-årig man från Grums kommun har åtalats för misshandel, olaga hot och olaga frihetsberövande.
Mannen är misstänkt för att vid två tillfällen ha misshandlat en kvinna med slag och sparkar. Enligt åklagaren har 45-åringen också hållit kvinnan fången i sin lägenhet och hotat att döda henne med en kniv.

Är det samma man tro? Och om det inte är det har radio P4:a Värmland missat den andra nyheten.`

Jag har dock inte sett någon kniv nämnas någon annan stans.
Citera
2007-02-10, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av käsemeister
Om mes är att inte slå sin tjej så är det väl bra att vara mes, annars vet jag inte vad du menar.
Syftade inte på att man är ball om man ger sig på brudar.
Utan någon frågade hur de var utanför bana.
När man springer på dem på krogen så håller de VÄLDIGT låg profil jämnfört med rinken
Citera
2007-02-11, 09:33
Medlem
Mr.Zebs avatar
Min murvel kompis har bekräftat att det är en Curling kille... dock vet jag inte namn...
Citera
2007-02-11, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Zeb
Min murvel kompis har bekräftat att det är en Curling kille... dock vet jag inte namn...

Då borde det vara Anders Eriksson, eftersom Viktor Kjäll verkar lite för ung.
Citera
2007-02-11, 20:08
Medlem
Hänt extra

Anders där vet jag är från karlstad...Har för mig att han har ett barn som borde vara några år gammalt nu...Körde fin bil vet ja...Audi..
Citera
2007-04-26, 21:54
Medlem
Idag kom domen för idrottsmannen.
http://www.vf.se/vf/docs/showArtikel...5c3821bc75aafe
Citera
2007-04-26, 23:07
Medlem
zitromaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlowerGirl
Då borde det vara Anders Eriksson, eftersom Viktor Kjäll verkar lite för ung.

har en källa som är säker på att det är ovanstående
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in