• 1
  • 2
2007-02-08, 20:02
Medlem
Snyltarens avatar
haha satt faktiskt o funderade på det. Kanske går bort snabbare om jag lyckas överleva/övervinna rädslan på det sättet. Det är trotsallt MIN hjärna, och inga jävla insekter kommer dit utan min tillåtelse!!!

Citat:
Haha, kanske lika bra att röka bara för att utmana rädslan lite?

Hasch får ju anses relativt ofarligt i sammanhanget.
Citera
2007-02-08, 20:09
Medlem
Jensofswedens avatar
Ja, alltså för det första finns det ju inga insekter och det var bara något som din hjärna trodde pga drogen, det kommer inte komma tillbaks så du kan lika gärna sluta oroa dig för det nu.

Som du förstår är det oron som är boven, du måste kunna slappna av. Så kanske att röka lite och märka hur soft det är gör susen.
Citera
2007-02-08, 20:21
Medlem
Snyltarens avatar
mm det ska jag göra.
Fan det känns redan nu lite bättre efter dina ord, vet inte varför. Men det tackar jag för!!
Citera
2007-02-08, 20:37
Medlem
Jensofswedens avatar
Så bra då!

Varsågod =)
Citera
2007-02-09, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
Som du förstår är det oron som är boven, du måste kunna slappna av. Så kanske att röka lite och märka hur soft det är gör susen.

Ja, vilken lysande idé! Nobelpriset i medicin nästa?
Citera
2007-02-09, 01:17
Medlem
Jensofswedens avatar
Trevlig sarkasm, har du något att tillföra?
Citera
2007-02-10, 12:36
Medlem
Lekthorns avatar
hmmm....

Jag tror att du ska försöka konfrontera det hela, det verkar ju ha varit en ganska traumatisk upplevelse som har resulterat i en "fobi" (det där med insekterna).

Mitt råd är att du köper hem lite svamp, fixar ordentligt med settings och liknande, alltså en lugn skön miljö runt om dig, kanske en skön polare som vet vad som pågår i närheten och försöker konfrontera ditt trauma i trippen, så länge du inte fastnar så kommer det nog gå bra, det är bara din hjärna, det är bara en upplevelse och du har makten att komma förbi den.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in