Flashback bygger pepparkakshus!
2007-02-08, 13:51
Medlem
SVenEverts avatar
God morgon!

Fick precis hem en omgång av Flying Angels och Silver Bullets direkt från Nya Zeeland. Det var ett tag sedan jag tampades med dessa substanser, men det var riktigt nice! Min fråga är om andra här på FB har kaprat några av Funk Pills produkter? De var sjuk populära i England förra året, men blev olagligt vid årsskiftet. Finns stora mängder av det på Nya Zeeland och i Iran nu för tiden.

Återkommer med en tripprapport i helgen, då blir det åka av!

EDIT: Lite shysst info

http://www.legalhighswiki.com/wiki/i...-_Flying_Angel

http://www.legalhighswiki.com/wiki/i..._Silver_Bullet
Citera
2007-02-08, 19:33
Bannlyst
Ingredients :
------------

Vitamin C
Amino Acid Blend
Vitamin B Complex
Calcium
Cayenne Pepper Piperazine Blend
Magnesium

-----------------
Seriöst asså, skulle de ge ett rus överhuvudtaget? Lite vitaminer? haha omg

får i mig allt de dära varje dag från min kost och inte känner jag mig speedad inte
Citera
2007-02-08, 23:55
Medlem
sOBErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0sse
Ingredients :
------------

Vitamin C
Amino Acid Blend
Vitamin B Complex
Calcium
Cayenne Pepper Piperazine Blend
Magnesium

-----------------
Seriöst asså, skulle de ge ett rus överhuvudtaget? Lite vitaminer? haha omg

får i mig allt de dära varje dag från min kost och inte känner jag mig speedad inte

Det är lite hysch hysch kring innehållet i alla dessa partypiller pga konkurens mm, men det aktiva ämnet är alltid bzp (skrivs gärna som piperazine blend eller annat) så visst funkar det..
Citera
2007-02-09, 12:56
Medlem
SVenEverts avatar
Precis, "Cayenne Pepper Piperazine Blend" har massa BZP i sig (eller 105mg i Flying Angels). Men visst funkar det, Just kulorna har fått enormt bra kritik i England, det blev ramaskin när BZP förbjöds i england och ingen fick de kulor de ville ha.

Sen får man ju ta i beaktning att detta är "lagliga" droger, så det är ju inte alls samma sak som den riktiga skiten, lite mer som äpplen och päron.
Citera
2007-02-09, 14:00
Medlem
dcafes avatar
Står det piperazine någonting innehåller samtliga BZPutom MASH som inehåller pfPP. Jag skulle rekommendera folk att stocka up på dessa. De är förbjudna för försäljning i England och alla brittiska sidor skeppar därför direkt från nya zealand för att kringå lagen. I och med nästa månad kommer de av allt att dömma vara förbjudna där med så det kommer bli en rejäl nedgång i tillgången på BZP ett tag framöver och det komemr inte bli lika lätt att få tag i längre.
Citera
2007-02-09, 19:42
Medlem
sOBErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dcafe
Står det piperazine någonting innehåller samtliga BZPutom MASH som inehåller pfPP. Jag skulle rekommendera folk att stocka up på dessa. De är förbjudna för försäljning i England och alla brittiska sidor skeppar därför direkt från nya zealand för att kringå lagen. I och med nästa månad kommer de av allt att dömma vara förbjudna där med så det kommer bli en rejäl nedgång i tillgången på BZP ett tag framöver och det komemr inte bli lika lätt att få tag i längre.

Mmm, jag har stockat lite, men bzp är ju trots allt redan olagligt i Sverige sedan länge så man är alltid lite orolig för herr tulltjänsteman. Jag har aldrig fått mina saker stoppade så jag vet inte riktigt vad som händer och sagorna kring dessa händelser är alltid så jäkla olika..

Kul för Nya zealand om det förbjuds. Läste någonstans att de lagliga bzp/partypillren omsätter ca 22 miljoner dollar/år och då ska man tänka på att det bara bor runt 4 miljoner pers i Nya zealand
Citera
2007-02-09, 20:58
Medlem
dcafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sOBEr
Mmm, jag har stockat lite, men bzp är ju trots allt redan olagligt i Sverige sedan länge så man är alltid lite orolig för herr tulltjänsteman. Jag har aldrig fått mina saker stoppade så jag vet inte riktigt vad som händer och sagorna kring dessa händelser är alltid så jäkla olika..

Kul för Nya zealand om det förbjuds. Läste någonstans att de lagliga bzp/partypillren omsätter ca 22 miljoner dollar/år och då ska man tänka på att det bara bor runt 4 miljoner pers i Nya zealand

Ja 50 kronor per person och år är en betydande industri för vilket land som helst... Men å andra sidan omsätter illigala preparat garanterat mer.
Citera
2007-02-10, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dcafe
Ja 50 kronor per person och år är en betydande industri för vilket land som helst... Men å andra sidan omsätter illigala preparat garanterat mer.

dollar
Citera
2007-02-13, 02:44
Medlem
SVenEverts avatar
Nu var det knaprat i alla fall!

Började på fredagen med två stycken Flying Angels och en rackarns mycket apelsinjuice, då detta skulle förlänga och förstärka effekterna. Det drog inte igång förrän två timmar senare, då med en sjuk uppiggande känsla, inte som om man vill dansa, utan bara mentalt vaken, öppen för alla nya tankesätt och pigg på livet. Började av någon anledning att dricka massa vodka, det liksom sög i magen efter alkoholer. Ungefär en timme senare var jag sjukt social och ville prata med mina rumskamrater nonstop och att lyssna var minst lika trevligt. Ens sociala förmåga ökade med hundratusentals procent och man kände en enormt stark känsla utav att vara nöjd. En helt underbar känsla.

Kvällen fortskred och vi gick ut på krogen och drack mer, något som man inte skall göra. Alkoholen påverkar ingenting, förutom på det planet att att man får minnesluckor dagen efter och en sjuk jävla huvudvärk. Värt att säga är att jag tog Änglarna kl 1700 och somnade inte förrän kl 0500, trots en oerhörd trötthetskänsla. Som om man bara vill ligga i sängen och blunda, men det är någonting som gör att man inte kan sova. Somnade och sov sjukt dåligt i två timmar, vaknade var femte minut.

Dagen efter helt slut, låg i sängen fram till kl 1900, då jag drog i mig en och en halv ängel och en Silver Bullet. Efter ca en timma var jag och min vän som tog samma mängd sjukt rastlösa och var tvungen att hoppa runt i lägenheten till musik på högsta volym. Dette hjälpte dock inte så vi gav oss ut på krogen. Började på ett ölhak och då slapp rastlösheten och vi blev sjukt sociala och nöjda som jag var dagen innan. Sedan följdes kvällen av nöjdheten och av tjackrysningar. Värt att nämna är att jag bara drack två öl under hela kvällen, så jag hade ingen huvudvärk och alla minnerna var intakta. Kl 0730 somnade jag den kvällen och vaknade pigg och utvilad 0950 samma dag.

Slutgiltigen var det helt fantastiskt, om man håller sig till vissa ramar. Undvik alkohol. I små mängder ger det inga biverkningar, men öl smakar väldigt underligt när man är så torr i munnen. Tänk på att man blir oerhört social, du måste ha folk runt omkring dig, annars börjar man ringa massa konstiga samtal. Och vatten behövs i stora mängder, dels pga muntorrhet och på uttorkning. Jag skulle tänka mig att ett rum med vattenpipa, bra musik och trevliga vänner och alla har tagit varsin ängel eller två skulle vara något av det "nöjdaste" man skulle kunna vara med om!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in