2007-02-22, 05:18
Medlem
neogeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
He he... den tidningen hade vi hemma, och dr vart man lite chockad... srskilt som alla inte r lika vackra nedtill.

Amelia har ven visat fitt-bilder med syftet att illustrera olika stt som kvinnor och krringar kan raka fitt-hret, med lite klmmiga smeknamn p de olika "frisyrerna".

Det hela r fr absurt fr att vara upprrande. Krring-tidningarna blir konstigare och konstigare.

- F.G

naket sljer ! ..
Citera
2007-02-22, 06:26
Medlem
alcatrazs avatar
Det r s kvinnor umgs, de gnider tuttarna mot varandra och jmfr sina knsorgan. En mer bokstavlig och kvinnlig variant av kukmtning,
Citera
2007-02-24, 18:28
Medlem
I programmet Lustgrden pongterade Amelias chefredaktr att de inte skulle slja fler tidningar om de anspelade p sex. Veckorevyn erknde dock.
Citera
2007-02-27, 14:53
Medlem
Bleeps avatar
OT: Har alltid funnit det tmligen avsljande och roande att bde herr- och damtidningar har kvinnor p omslaget. Det sger en hel del om det ena knets egenkrlek...
Citera
2007-03-07, 13:10
Medlem
SarangHaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleep
OT: Har alltid funnit det tmligen avsljande och roande att bde herr- och damtidningar har kvinnor p omslaget. Det sger en hel del om det ena knets egenkrlek...

Dr sa du ngot. Inte fr att vara petig men senaste numret av Caf hade Magnus Hedman p omslaget.
Citera
2007-03-07, 15:21
Medlem
Qualias avatar
Frra gngen amelia visade muffbilder med olika frisyrer, blev det en storsljare.
Drfr reprisen nu, antar jag.
Amelia Adamo r sjlv vldigt intresserad av sex, och snt som kan chocka lsekretsen "lite lagom".
amelia har ocks haft samma sorts fotorep med snoppar. En favvo som ocks gr i repris d och d.
Citera
2007-03-07, 19:37
Medlem
Stewie_griffins avatar
Jag vill se bilder p fittfrisyrer N!!!

Klart som fan sex sljer, att frneka det borde leda till bojkott av tidningen i frga.
Citera
2007-03-07, 23:53
Medlem
SarangHaes avatar
Det skulle bara f er att spy. Det var ingen trevlig syn alls. Som jag sa "Bilderna i Amelias uppslag kan beskrivas som verkrda rttor."
Citera
2007-03-08, 11:55
Medlem
K-bobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SarangHae
Det skulle bara f er att spy. Det var ingen trevlig syn alls. Som jag sa "Bilderna i Amelias uppslag kan beskrivas som verkrda rttor."

Du knner inte att du tillmpar ngon sorts censur nu nr du avgr fr oss vad som r lmpligt att se p? Isfall har du hittat rtt forumdel fr det.
Fr vi inte frbereda oss p det som komma skall (lderdom, allts?)
Citera
2007-03-08, 12:52
Medlem
tgbgs avatar
Raderade inlgg

De som endast vill se bilder ur tidningen vljer lmpligen en annan forumdel. Efterfrgan om bilder som kombineras med (vettigt) inlgg i diskussionen fr vara kvar.
Citera
2007-03-08, 13:13
Medlem
SarangHaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-bobb
Du knner inte att du tillmpar ngon sorts censur nu nr du avgr fr oss vad som r lmpligt att se p? Isfall har du hittat rtt forumdel fr det.
Fr vi inte frbereda oss p det som komma skall (lderdom, allts?)

Du kan skert kpa arkiverade nummer p Amelias hemsida om du vill. Det finns tv anledningar till att jag inte lgger upp ngot hr.
1. Jag vet att ni inte vill se.
2. Jag har ingen scanner.
Citera
2007-03-08, 15:38
Medlem
bobbytafaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qualia
Frra gngen amelia visade muffbilder med olika frisyrer, blev det en storsljare.
Drfr reprisen nu, antar jag.
Amelia Adamo r sjlv vldigt intresserad av sex, och snt som kan chocka lsekretsen "lite lagom".
amelia har ocks haft samma sorts fotorep med snoppar. En favvo som ocks gr i repris d och d.

Muffbilderna var knappast en storsljare. Det som r storsljare i damtidningssvngen r:

1. Vikt.
2. Frisyrer.
3. Allt annat.

Sexjobb r bra fr att upprtthlla relationen med lsarna. Det blir alltid reaktioner/snack/uppmrksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in