2014-10-17, 16:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Inte första gången Åkesson talar om psykisk press
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/akesson-2012-det-ger-mig-angest_4021243.svd

Vad är sanningen bakom Jimmie Åkessons sjukskrivning, är han på väg att bli paranoid?

Han är ung, han är på väg att bli vuxen.
På en hårdare väg än många av oss andra fått gå.

Vi andra får ett mjukare uppvaknande med vänner som sviker och att man växer ifrån varandra.
Jimpa får mordhot, "trevliga" T-tröjor med felaktiga budskap om rasism samt en bild på sig själv med en pistolpipa i munnen samt en vuxenmobbing utan dess like av dem som kallar sig för Sveriges elit. Dvs, Sveriges riksdag, pk-media samt den skock får som fortfarande inte inser att vi inte är någon humanitär stormakt när vi pressar in folk i förläggningar där vi låter dem vänta i evighet på att komma ut till ett liv som bidragstagare.

Han jobbar hårt för Sverige, dess folk och de som slussas in utan vidare plan på hur vi ska ta hand om dem.

Åkesson lider, precis som Sverige, folket och dess invandrare.
Krya på oss!!
Och välkommen tillbaka när du mår bättre, Åkesson. Du behövs!
Senast redigerad av Pripps3.5 2014-10-17 kl. 16:04.
Citera
2014-10-17, 16:09
Medlem
Med risk för OT:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19713267.ab

Jävligt osmakligt av Özz Nujen att skämta om Åkesson över detta läge. Visar vilken klockren dagisnivå dessa söta små antirasister på vänsterkanten verkar i. Hur skulle han själv känna sig om han drabbades av sjukdom och någon idiot offentligt hånade honom för att vara det ena eller andra?

Jävligt tramsigt, och jävligt barnsligt.
Citera
2014-10-17, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Han är ung, han är på väg att bli vuxen.
På en hårdare väg än många av oss andra fått gå.

Vi andra får ett mjukare uppvaknande med vänner som sviker och att man växer ifrån varandra.
Jimpa får mordhot, "trevliga" T-tröjor med felaktiga budskap om rasism samt en bild på sig själv med en pistolpipa i munnen samt en vuxenmobbing utan dess like av dem som kallar sig för Sveriges elit. Dvs, Sveriges riksdag, pk-media samt den skock får som fortfarande inte inser att vi inte är någon humanitär stormakt när vi pressar in folk i förläggningar där vi låter dem vänta i evighet på att komma ut till ett liv som bidragstagare.

Han jobbar hårt för Sverige, dess folk och de som slussas in utan vidare plan på hur vi ska ta hand om dem.

Åkesson lider, precis som Sverige, folket och dess invandrare.
Krya på oss!!
Och välkommen tillbaka när du mår bättre, Åkesson. Du behövs!

Seriöst, är man "på väg att bli vuxen" - vid 35 års ålder?
Citera
2014-10-17, 16:16
Medlem
bax88s avatar
Hoppas det bara är pressen från media, extremvänstern och andra politiska agitatorer som skapat denna utbrändhet. Det borde gå att bearbeta och komma tillbaka från så han kan fortsätta sitt goda arbete

Jag hoppas inte att det knakar i de äktenskapliga fogarna hos paret Åkesson. Skulle det vara nå sånt och det är därför han är sjukskriven kanske han aldrig kommer tillbaka
Citera
2014-10-17, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Du tror inte att det sliter mentalt att vara en paria eller? Herregud vad han får ta skit från alla möjliga håll.

Det är bara i diktaturer man inte öppet får häckla sina politiker så har Jimmie Åkesson gett sig in i leken som politiker får han allt räkna med att ta all skiten. Han är inte den första av svenska politiker som har drabbats av medias och folkets hetsjakt.
En ledartyp får inte svikta mentalt för då är han förlorad som ledare.
Citera
2014-10-17, 16:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intePK14
Seriöst, är man "på väg att bli vuxen" - vid 35 års ålder?

Faktiskt.
(Hur många i riksdagen i övrigt vill du klassa som vuxna? Ingen, skulle jag vilja påstå, såsom de beter sig)
Hur länge har Åkesson hållt på?
Du tror väl inte att han helt plötsligt blev utbränd, direkt efter valet?

Det här är säkert något som pågått under många år och under hård press.
Citera
2014-10-17, 16:26
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bax88
Hoppas det bara är pressen från media, extremvänstern och andra politiska agitatorer som skapat denna utbrändhet. Det borde gå att bearbeta och komma tillbaka från så han kan fortsätta sitt goda arbete

Jag hoppas inte att det knakar i de äktenskapliga fogarna hos paret Åkesson. Skulle det vara nå sånt och det är därför han är sjukskriven kanske han aldrig kommer tillbaka

Att separera från den slödder-kvinnan är ingen förlust, att ha bildat familj med Louise Erixon är ett tecken på bristande omdöme. Hon och hennes mamma Margareta Larsson, kommer för alltid att vara en black om foten för Åkesson.
Senast redigerad av trottwell 2014-10-17 kl. 16:48.
Citera
2014-10-17, 16:28
Medlem
Vad ger egentligen Jimmie Åkessons sjukskrivning för signaler?
Om det nu är mentala problem han lider av så är han väl knappast lämpad som en fortsatt partiledare för ett sådant parti som SD.
Citera
2014-10-17, 17:04
Medlem
Citat:
Vad ger egentligen Jimmie Åkessons sjukskrivning för signaler?
Om det nu är mentala problem han lider av så är han väl knappast lämpad som en fortsatt partiledare för ett sådant parti som SD.

Som att säga att en elitidrottsman som drabbas av förslitningsskador inte är lämpad för att vara idrottsman.

Han har kört för hårt schema helt enkelt och tagit för mycket på egna axlar, i en miljö av ständiga hot och hat. Hoppas han tillfrisknar. Även om jag kanske inte delar hans syn i allt så tror jag att han vill Sverige väl.
Citera
2014-10-17, 17:07
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Det är bara i diktaturer man inte öppet får häckla sina politiker så har Jimmie Åkesson gett sig in i leken som politiker får han allt räkna med att ta all skiten. Han är inte den första av svenska politiker som har drabbats av medias och folkets hetsjakt.
En ledartyp får inte svikta mentalt för då är han förlorad som ledare.

Har jag sagt att man inte får häcka politiker? Eller är det bara du som förutom att vara dum dessutom är oförmögen att läsa?

Vidare kan man inte jämföra det Åkesson utsätts för med ngt av de "drev" jag antar du syftar på. Det är tillfälliga stormar under en begränsad tid. Åkessons "drev" tar aldrig paus.

Å andra sidan, som den lågpanna du är kan du antagligen inte förstå skillnaden. Otur i genlotteriet antar jag.
Citera
2014-10-17, 17:12
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMgX
Som att säga att en elitidrottsman som drabbas av förslitningsskador inte är lämpad för att vara idrottsman.

Han har kört för hårt schema helt enkelt och tagit för mycket på egna axlar, i en miljö av ständiga hot och hat. Hoppas han tillfrisknar. Även om jag kanske inte delar hans syn i allt så tror jag att han vill Sverige väl.

"Som att säga att en elitidrottsman som drabbas av förslitningsskador inte är lämpad för att vara idrottsman"

Helt rätt, hans kropp klarar inte påfrestningen, han kan inte tävla på elitnivå.
Citera
2014-10-17, 17:22
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Har jag sagt att man inte får häcka politiker? Eller är det bara du som förutom att vara dum dessutom är oförmögen att läsa?

Vidare kan man inte jämföra det Åkesson utsätts för med ngt av de "drev" jag antar du syftar på. Det är tillfälliga stormar under en begränsad tid. Åkessons "drev" tar aldrig paus.

Å andra sidan, som den lågpanna du är kan du antagligen inte förstå skillnaden. Otur i genlotteriet antar jag.

"Åkessons "drev" tar aldrig paus."

Det är ett faktum som partiledaren för SD måste leva med, klarar han inte det så är han inte rätt man för jobbet, då måste någon annan ta över. Mitt tips är att Åkesson är slut som partiledare.
Senast redigerad av trottwell 2014-10-17 kl. 17:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in