Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Eller ett väldigt enkelt sätt att få dig att gå i spinn och skriva dylika saker. Stor humor

Detta är precis vad jag menar. Flashbacks huskommunister, som langaocb här ovan, visar sig snabbt i sådana här trådar för att tala om "socialbidrag" och annat i syfte att smutsa ner Sverigedemokraterna och Jimmie Åkesson. Visst, det kanske är "roligt" för er kommunister, men det hör inte till ämnet. Vi har faktiskt ett humorforum här.