2010-11-20, 10:24
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarbarernaAnfaller
Mångkultur och kulturella utbyten är två väldigt olika begrepp. En person som gillar att äta tacos behöver knappast vara positivt inställd till en invasion av mexikanska utbölingar för den sakens skull, precis som man kan erhålla mat, musik m.m. från andra kulturer utan att flytta hit halva deras befolkning.

Tack. Mer behöver inte sägas.

Till TS försvar skall dock tilläggas att han inte är ensam om att vara plågsamt korkad. En rätt stor andel av världens befolkning är faktiskt riktigt rejält puckade.
Citera
2010-11-20, 10:33
Medlem
Kurrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnupungen
Frågor/Diskussion
Varför kommer Jimmie Åkesson, partiledaren för Sverigedemokraterna, och äter på en restaurang som är ägd helt utav invandrare och där maten lagas utav en kock som inte är svensk?

Hur kommer det sig att när denna icke-svenske kocken ger sverigedemokraten sin nylagade mat, att han ler brett och säger: "Tackar så mycket!"? (Jag stod bakom honom i kön för att få min mat när jag hämtade mer).

Är Jimmie en dubbelmoralens man och kan det vara så att hela partiets ideologi spricker när det kanske är fler ifrån partiet som beter sig på samma sätt?
Det här är ju helt sjukt, SD försöker hela tiden tvätta bort sin stämpel att vara rasister och påpekar det hela tiden. Men ändå är ni så indoktrinerade med att han är rasist och att han avskyr alla invandrare att ni tycker att han har dubbelmoral när han inte beter sig så. fattar jag rätt?
Citera
2010-11-20, 10:36
Bannlyst
Du har totalt missförstått Sverigedemokraternas ideologi. Självklart är några få skötsamma invandrare tillåtna, t.o.m. önskvärda, i Sverige. Vem skulle annars plocka upp de etniska svenskarnas skit?
Citera
2010-11-20, 10:41
Medlem
styckets avatar
Du verkar inte ha förstått va SD's politik går ut på. Läs igenom deras valmanifest och kolla på lite debatter på exempelvis youtube.
Citera
2010-11-20, 10:48
Medlem
xCCCPxs avatar
Bra jobbat Herr Åkesson, äntligen en politiker som vågar käka på mindre fina restauranger där även Flashbackare har råd att fylla på kistan med krubb.
Citera
2010-11-20, 10:53
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnupungen
Varför kommer Jimmie Åkesson, partiledaren för Sverigedemokraterna, och äter på en restaurang som är ägd helt utav invandrare och där maten lagas utav en kock som inte är svensk?

Invandrare som jobbar istället för att gå på bidrag är väl just vad Sverigedemokraterna förespråkar eller har jag missat något?
Citera
Medlem
Orkar inte läsa igenom alla sidor, så det kanske sagt tidigare.
Men tycker att det är lite osmart av honom att finansiera restauranger som bidrar till att "invandrarna tar alla jobb".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av air-france
Okej, ursäkta denna lilla SIDE NOTE (OT)…

Men ni som skriver här och blir upprörda och "åh nej, så är det ju inte alls. SD älskar invandrare etc osv"…
Är inte ni samma jävla skåp som i alla andra trådar på HELA forumet hojtar "äckliga kulturberikande apor ska ut!" ?
Eller tillhör ni alla den "snälla" falangen av SD?

Du kanske blandar ihop Nationaldemokrater med Sverigedemokrater. Två ganska väsentligt skilda politiska partier. Sen kan jag med egen erfarenhet säga att en person som uttrycker "äckliga kulturberikande apor ska ut!" lika gärna kan vara socialdemokrat - rasister finns i alla partier.
Citera
2010-11-20, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DontStopBelieving
Orkar inte läsa igenom alla sidor, så det kanske sagt tidigare.
Men tycker att det är lite osmart av honom att finansiera restauranger som bidrar till att "invandrarna tar alla jobb".

Precis som om etniska svenskar skulle starta en Mongolisk restaurang...
Citera
2010-11-20, 10:55
Medlem
Jopsiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Och varför förtjänar han det för? Har inte JÅ samma rätt till bra mat och bra service som alla andra som besöker restaurangen?
Nej, eftersom han är leder ett parti vars åsikter jag inte respekterar tycker jag inte han förtjänar samma service. Vill inte skämma ut mig och liknas vid stolpskotten bakom skobutiken brandos, men jag tycker ungefär som dem.
Citera
2010-11-20, 10:58
Bannlyst
Ska inte citera hela ditt inlägg men är du dum i huvudet, har du inte fattat något av vad SDs politik går ut på???
Läs på istället och sluta göra idiottrådar, SD vill inte utvisa alla invandrare eller sluta äta utländsk mat.
Dumma jävel. Jo han är verkligen en nationens svikare som gillar utländsk mat.
Citera
2010-11-20, 10:59
Medlem
Asså jag är så jävla trött på muppar som dig TS.

SD är INTE emot invandring, när du ska och alla andra fatta det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in