2022-08-23, 17:39
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelbolag
Mobbad måste han ju nästan varit. Känns som en sådan kille jag hade kunnat mobba sönder i småskolan iaf

Nja. Är man en misslyckad individ (WT) så brukar man tänka så.
Citera
2022-08-23, 17:42
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Har Jimmie någonsin berättat varför han inte skaffade fler barn?

Hur många har han? Stackars ungar.
Citera
2022-08-23, 18:00
Medlem
Karmans avatar
Jimmies ex. Louise Erixson har fått ihop det med Peter "London" Lundén, basist i sleazerockarna Crashdiet.
https://www.expressen.se/nyheter/erixons-nya-karlek-efter-uppbrottet-med-akesson/
Citera
2022-08-23, 18:58
Bannlyst
Erixons nya kille är snyggare än Jimmy
Citera
2022-08-23, 20:01
Medlem
Så underbart att bästa Jimmi Åkesson hittat kärleken igen. Han förtjänar det. Han har ”det” så han har en del att välja bland 😍
Citera
2022-08-23, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Det blir nog Tråkessons sista val det här.

Hoppas jag verkligen inte! Sverige behöver honom
Citera
2022-08-23, 20:11
Medlem
Starbacks avatar
Om Åke har skaffat en ny fjälla så betyder det också att det är slut mellan honom och Bjebba Ush. Är det därför hon har verkat så spak och timid den sista tiden?
Senast redigerad av Starback 2022-08-23 kl. 20:14.
Citera
2022-08-23, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tratthatt
Så underbart att bästa Jimmi Åkesson hittat kärleken igen. Han förtjänar det. Han har ”det” så han har en del att välja bland 😍

Håller med dig, det är han verkligen värd och jag tycker att han är både snyggare och gladare nu än han någonsin har varit! Fick en liten chock bara när jag såg bilden på Louises nya kille, jag tycker att hon är jättesöt men hennes nya vet jag inte riktigt vad jag ska säga om.. Tycker bara han ser läskig ut men huvudsaken är ju att dom är lyckliga! Jag hade gärna sett Jimmie och Ebba ihop, dom hade varit ett tjusigt par men tyvärr :-(. Hoppas bara att Ebba också hittar kärleken igen!
Citera
2022-08-23, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tratthatt
Smaken är som baken, men jag tycker att han inte har "det". Därtill undrar jag om han verkligen har hittat kärleken nu. Jag säger inte "igen" för att det kanske inte fanns så mycket kärlek mellan honom och hans ex. Att Jimmies ex nu poserar med en annan man kan ha triggat Jimmie att påstå att även han har en ny seriös kärleksrelation, fast han inte har det. Ibland tycker jag synd om honom trots att jag inte gillar honom och hans politik.
Citera
2022-08-23, 22:08
Medlem
har det avslöjats vem hans nya kärlek är? Fallenkvist, Stegrud eller Ebba?
Citera
2022-08-23, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Om Åke har skaffat en ny fjälla så betyder det också att det är slut mellan honom och Bjebba Ush. Är det därför hon har verkat så spak och timid den sista tiden?
Han fick en laddning av markoolios sats på tungan när han slickade hennes fitta..
Citera
2022-08-23, 22:11
Medlem
Jimmie kommer aldrig att ha problem med att skaffa sig kvinnor. Om det är den här Matilda eller vad hon nu hette så är det bara att gratulera. Jävla snygg tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in