Citat:
Ursprungligen postat av jrgbg
*lol* att man dör e väl ovanligt, men mystiska biverkningar e inte möjligt..och att det är tvivelaktig vrkan =)
Är det här säljaren av prdukt B, påminnde om nåt som försökt vålda en skunk, vid mer än ett tillfälle, hänvisar till en helt okänd doktorsavhandling nyligen presenterat att placebo är nu bevisat och de riktiga kliniska testerna på människor går av stapeln när som helst, då djurföröken har varit ÖVER förvantan! - en lömskare variant finns även som innan du greppat 1/20-del sticker till med en extra karta, vaffan jag gillar dig och sedan innan man vet ordet av på väg hem igen. ( Läkarna gör samhället överlag en riktigt björntjänst i deras lite vid sidan av får en lite 'muta' att hålla föreläsningar till den nystartade studiecirkeln ' Unga Apoterars ' fulla med insikt - att att de gick åt heleve innan lämnat fösta dagen ,redan bara 2 timmar när han proplats ahh aaahhaa. HAN e bra, maha aaaaa, 3 tinnar senare han glatt nynnande på väg till hans första riktiga rollen som att genast möta alla de människor, som vände sig mot mig och bara pratade om gamla tider medans de sjuka i rummen börjad oroa sig mycket - Vartpå han tog ett beslut att hjälpa sig själv med att riva upp några kartor sobril dela brodrligt och äntlignmåste mn kunna hämtade jag glömtkvar, så kunde hjöpa dig när jag ändå går förbi ett stort ftt blåttpiller hande efter intag effektivtpoloat - Probelmen hopade sig att han nu , bäyytr !! Helvete är det DÄR i öronen som nu även ramlar ner på golvet. Utan tillräckligt med is i magen men dock, de rationella benzolösningarna till hands - bäätre sticka, och efter den första vänster, slog ansiktet ordntligt Apoteket var, fan vad najs, tajming, bhöver 3 askar Bamse, argumentar emot tills en av anställda plockar upp väskan som ingen orakde - jag fixar innan kag lätt, gick tå steg ax och guldfisken var sbbt på plats å städa då han satt sig ner med med inte ett hugt mummel som störd, mden vari i FLödderskådare kom vi måste lätta! - Och tömd och lättad över att saken var biff tills väl ute från toaletten såg sig vara utklädda apoterkare, men det han såg mellan alla vita rockar var tvångströjor, dussinpack , man kan inte lite på denna man, vi måste hålla honom kvar tills vi hjäp.. En djup suck avv lättnad hörs - dock kvävs redigt när dörren slogs upp och inte snälla läkare var dessa, enkelspåra, fått lära dig i skolan, respekten är ALLT, men vart fan kick inte att placera förenns 8 sekunder senareoch under även finner jag fått kallt stål runt handlerna.
Men så visst, man kan inte tvågsrehabitetring - a, jag har kommirt fram till att jag har byggt upp på dom där fnuitrappen, namppen?!? - Kanske inte spelar roll om det då är de ända piller tabletter som i högre utsräckning stoppades i munnen, så kräktes guldfisken ut namnet . En sorts önlik i dit klippta huh heffner badrockar då på väg till ustkrivingsnämnden, förstör ditt kollage då en skapar senssation bara växte, avdelning pussel men jag måste ge dem en bytgättning hur det beahndlat mig under tiden på vistelsen, där i 20 vckor lovades en helt säker avprommenrins metod som funnits sedan åttiotalet väldigt . 8 timmar / dag spelande GumShoue på ett NES 8bitars, där betten kom från övriga 2-3 hade jag nämligen åkt på - Men små återfall skrevsav trodde jag, gasnka belåten mitt namn kallas in i salen där jag Thali-cell nu befann mig, utan att få yppa ett ord under processen hur jag dragit skam öve hemmet som de alla var stolta över, nu enormt vulgära förklaringar ritade möster, nåt som liknande tagz och på minnst stå stycken vi lckades lura ut var deras ur staben 2 skyddade personrummet, med vad vi först påminde om en Torshammare och såg det förrst gullit att du känner en sådankontakt, fram till för bara ett par minuter sidan i rummet brevid utspelade det chockerande och att när hon Caroline som gick in mot ummet,öppnad e öpp dörren som stod på glänt då en 22kiljos variant med dubbla skarpslipade bladsom forfarande lever måste varit ängla vakt - hade hon tagit av sina höga klackar....ja, jag ser bara blod överallt och ett huvud som separetats från en kroppå på det måste har hänt något kommer att , lägg av, nej - Vi står gemensat i beslutet att tvångskurera dig i ytterligare 3 månader - Men du kan vara lugn, We hade en Amerikans personalchef göra`!? Vi fick redan vid hans korta blick på spelets kartong stod att åldergränsen och i kombimnation med de mordiska tendeserna vaknade i dig... Men de 20-tal bup-fall vi haft lugnadr sig knappt en vecka senare, ven ett par mordhot, gällande hur det skule bli när tiden var att du inte får ta med den, eftersom drogen var svår att dela broderligt utann den skulle vara helt verklös går
att bryta på ett det första psykiska suge när man förväntas gå engom käsnlomässiga stormar som men när dom väl glömt bort farför dom börajde bråkat och skrikit skagits mer hårt än löst, 2 kände huven med mig eller kanni hjälpa mig ?! - Kom tillbaka 13mars så kanske vi borde få tillbaka och du får lära dig darorer , nämen Aftonbladet på nätet har du också att läsa i, jag är så lycklig som mamma att få hem dig igen. Att dag1 fick jag till bahandlingsl
ings avtrubbning det där jävlat NES igen, dok med mer strategi och kunna hålla dig kall i stressade situationer rädda zmätla - fort fan fan FAN - Hade jag någraföer minuten hade jag kunnat ordna eyy lugn och fin flicka och lite sex, Och jag tycker det är mysigt när man går - Det är värt besväret när jag ser dem sova så gott med alltid munnen i en slug litet smail. Få dagar senare var detverkligen, vaddå, Zelda hade inte mycket tid kvar, kunde inte lägga ner 10+ timmar samt stått för räkningarna på ett bra sätt . Resterande tid bara rusade fram och väldigt många läkare talade riktigt högt hur d förståd så otoligt att om jag skule ligga i kunde bi inom Sverige att lämna mig när jag liver va. Affärerna går som smor, allt flera konferencer börjar hålla sig i Tyskland, Amsterdam och vart det på förslag, Fy fan vad kul . En kulturesa kändes för engång skull RÄTT . kndes att jag öppa den och hittar en drig 2 euro, version 1.. Fulaste mynt något så groteskt.
Vi sätter oss ner på en lite taverna som luktade kål, har den ibland när jag öppnar min 'memory tank of luck' ' - mitt i vårat smtal förfyttades det säkerligen kanske inte mer ä1200 dollar Pretty speachless doesn't ask, but he cam eto that he white red flag not th russian flags either - I trust ypu be ery impressed of our finest kemists. I'm Happened to mention that I actually looking up your profiles, 2 just opning up and regulary now in poland if itäs not our good... Amfetaine best grade avail please taste some. I'll give you to the job here, u know wha we can make in our large factory - But since we are not far from the burden, we've been inform they have formidlbe sceintists who can aid us in perfecting the drug they never released any papers about. We calling it 3,4metamf. - No need for boring facts, you will help run the operation in Sweden - And from now dat on - You'll be kings- Trust me!
Exctsy?! Vad är det?? Tablett, vad händer då - Dukommer att se en sida av välden du aldrig kunnat se dem tidigare, En fets är en säker plats där alla älskar alla! - Vi vet hur sagan slutar, bara att dne fortfarande drara ifrån oss gamlingar. Men de som lider är som i att iaf hitta en någorlunda produkt dom kissar på sig under natten - kan vara nöjda med att det gav effekt alla talar om. Bra kranar är inte lätta att hitta, och problemet att hitta kranar var svårt att det var få rättighetrna innan det spred sig som en löpeld. Jag skyller mycket på dagens marknadsekonomi, fler östländer tillverkar där de som pekar med fingret på 20 prekursors till kända sorters narkotika sonika eliminerade med några kulor . kostnad totalt, kanske 20 :- istället för att muta folk osv. osv. Och det håller kostnanderna nere samtidt dom maximerar vinst på ett löjligt enkelt och genialist poetiskt nog på samma gång - Men när priserna pressar ner snabbare än vad tidigare ingridenserna kostade lika mycket börjar man leta märkeskopior - Nästan samma sak, som kunderna köper för samma pris och vips tjänar de ihop till näsa stridskassa