Mina tankar gällande Diazepam går nog ganska bra i led med vad jag anser om amfetaminet, båda är väldigt mångsidiga och med det menar jag att det går utmärkt att anpassa dos efter humör.
Om jag inte blandar dessa två fina substanserna utan håller mig enbart till Valium tycker jag personligen följande:
20mg - Perfekt att åka till Coop Forum för att storhandla & även orka med en oplanerad butiksrunda med min sambo som mer än gärna pga. hennes gener gärna "sparar pengar" genom att handla - För att det är REA! ( 'suck' )
50mg - Go å' glad, passar mig ypperligt tillsammans med en stor påse godis & DVD filmer. ( Får nämligen nåt som påminner om en CB-rökares munchies på de blå små rackarna av nån anledning )
50mg+ - Brukar nog enbart användas i kombo med pulver för att inte röra mig som en stel docka som precis utsatts för ett kärnvapenprov.
Blandar annars gärna med Lorazepam som jag tycker är en väldigt underskattad benzo, 5-8mg och 20mg Diazepam & ptja, har hänt att jag varit ganska obekymrad och utan att blinka uppgraderat datorn min med komponenter för närmare 8 papp

Så visst kan det ibland vara ohälsosamt, men å andra sidan gick det utmärkt att förtränga ångesten med fler blå samtidigt som jag uppskattade prestandaökningen i ett Core2 Duo system