2007-02-07, 22:46
Medlem
jrgbgs avatar
jag kör alltid valium på 10-14 timmars bussresor utomlands, eller när jag sitter ensam hemma & kollar film, men då ofta tillsammans med ett par andra benso & en starköl.
valium e min klara favorit, kanske mest för att jag lider av ångest & den hjälper mot just det. lider man inte av nån ångest så är det kanske inte lika lätt att se hur bra tabletten är för vissa människor =)

men som filmmystablett är den helt klart min favorit. fast helst tillsammans med nitrazepam visserligen =) & llite lorazepam..hehe
Citera
2007-02-07, 23:27
Medlem
Peta_Es avatar
Mina tankar gällande Diazepam går nog ganska bra i led med vad jag anser om amfetaminet, båda är väldigt mångsidiga och med det menar jag att det går utmärkt att anpassa dos efter humör.

Om jag inte blandar dessa två fina substanserna utan håller mig enbart till Valium tycker jag personligen följande:

20mg - Perfekt att åka till Coop Forum för att storhandla & även orka med en oplanerad butiksrunda med min sambo som mer än gärna pga. hennes gener gärna "sparar pengar" genom att handla - För att det är REA! ( 'suck' )

50mg - Go å' glad, passar mig ypperligt tillsammans med en stor påse godis & DVD filmer. ( Får nämligen nåt som påminner om en CB-rökares munchies på de blå små rackarna av nån anledning )

50mg+ - Brukar nog enbart användas i kombo med pulver för att inte röra mig som en stel docka som precis utsatts för ett kärnvapenprov.

Blandar annars gärna med Lorazepam som jag tycker är en väldigt underskattad benzo, 5-8mg och 20mg Diazepam & ptja, har hänt att jag varit ganska obekymrad och utan att blinka uppgraderat datorn min med komponenter för närmare 8 papp
Så visst kan det ibland vara ohälsosamt, men å andra sidan gick det utmärkt att förtränga ångesten med fler blå samtidigt som jag uppskattade prestandaökningen i ett Core2 Duo system
Citera
2007-02-08, 09:27
Medlem
lol godmorgon, jag har köpt en kamera för runt 1400~och nu är jag praktiskt taget pank och får stryka diskopulvret från inköpslistan inför helgens långa fest
Men men, jag har fortfarande dom små blå kvar :-)

Tack alla för era svar!
Citera
2007-02-08, 10:59
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sird
lol godmorgon, jag har köpt en kamera för runt 1400~och nu är jag praktiskt taget pank och får stryka diskopulvret från inköpslistan inför helgens långa fest

Tack alla för era svar!

Så länge du har blått finns ingen anledning till oro som jag brukar säga. Och i värsta fall kan nog en pantbank i kombo med din kamera skaka fram 2-3 gubbar
Citera
2007-02-08, 11:04
Medlem
Esharas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sird

Tack alla för era svar!
Öppet köp är knarkarens bästa vän.
Citera
2007-02-08, 11:14
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eshara
Öppet köp är knarkarens bästa vän.

Oooh, den där har sprungit mig förbi - Jag måste med all sannorlikhet vara landets bästa konsument då jag aldrig orkar pallra mig tillbaka såvida det inte är godisrelaterat och jag på ett eller annat sätt måste klaga/styra upp problem. Avsaknaden utav kvitton i den branshen är ibland ett bekymmer, som ej uppstår i hälsokostbutiker existerandes i samtliga välsorterade gallerior landet över - Förjävligt rent ut sagt!
Citera
2007-02-08, 11:24
Medlem
Esharas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peta_E
Oooh, den där har sprungit mig förbi - Jag måste med all sannorlikhet vara landets bästa konsument då jag aldrig orkar pallra mig tillbaka såvida det inte är godisrelaterat och jag på ett eller annat sätt måste klaga/styra upp problem. Avsaknaden utav kvitton i den branshen är ibland ett bekymmer, som ej uppstår i hälsokostbutiker existerandes i samtliga välsorterade gallerior landet över - Förjävligt rent ut sagt!
Då är vi två, men jag har i alla fall turen att alltid vara för pank för att impulsköpa något annat än dr0g0r.
Citera
2007-02-08, 11:44
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Då är vi två, men jag har i alla fall turen att alltid vara för pank för att impulsköpa något annat än dr0g0r.

Nu tappar du bort mig... Delvis iaf, inte kan man väl vara så slarvig att impulshandla droger!? Min bäste vän, låt mig få påminna dig om den kända regeln i branchen - Att införskaffa droger SKALL ta sin tid. Ganska likt när normalsvensson skall handla frukt bland stånden på Hötorget. Gå runt, våga fråga om ett smakprov och hittar när du väl hittat den perfekta balansen mellan lycka och småvaj - Inte skämmas om ett bättre pris om du slår på lite extra

Metoden har jag rent praktiskt provat hos ovan nämnda frukthandlare vid mer än ett tillfälle, vilket pekar på metaforens förträfflighet - alltid nöjd när jag går därifrån, gratis smakprov, skapligt pris och vid de bästa dealarna, 3 extra äpplen

Visst händer det ibland att ett ruttet lingon slinker igenom ibland, men det får man styra upp på ett passande sätt som brukligt är.
Citera
2007-02-08, 11:50
Medlem
Esharas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peta_E
Nu tappar du bort mig... Delvis iaf, inte kan man väl vara så slarvig att impulshandla droger!? Min bäste vän, låt mig få påminna dig om den kända regeln i branchen - Att införskaffa droger SKALL ta sin tid. Ganska likt när normalsvensson skall handla frukt bland stånden på Hötorget. Gå runt, våga fråga om ett smakprov och hittar när du väl hittat den perfekta balansen mellan lycka och småvaj - Inte skämmas om ett bättre pris om du slår på lite extra

Metoden har jag rent praktiskt provat hos ovan nämnda frukthandlare vid mer än ett tillfälle, vilket pekar på metaforens förträfflighet - alltid nöjd när jag går därifrån, gratis smakprov, skapligt pris och vid de bästa dealarna, 3 extra äpplen

Visst händer det ibland att ett ruttet lingon slinker igenom ibland, men det får man styra upp på ett passande sätt som brukligt är.
Det är nog faktiskt du som har tappat bort mig, redan vid förra inlägget. Jag har fullt sjå med att reda ut om du faktiskt pratar om frukt eller något helt annat. Kanske lika att lägga ned det här?

/Esh, som slagit bort rastlöshet, ångest och penningproblem med imovane och öl... (det lät hemskt tragiskt när jag skrev det. Sånt är livet!)
Citera
2007-02-08, 12:21
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Det är nog faktiskt du som har tappat bort mig, redan vid förra inlägget. Jag har fullt sjå med att reda ut om du faktiskt pratar om frukt eller något helt annat. Kanske lika att lägga ned det här?

/Esh, som slagit bort rastlöshet, ångest och penningproblem med imovane och öl... (det lät hemskt tragiskt när jag skrev det. Sånt är livet!)

Förlåt om jag krånglar till enkla saker i onödan, pratar naturligvis om godis i huvudsak, men ville jämföra med frukt, att du köper normalt det du tycker ser fräscht ut.

Sluta göra impulsköp av droger såvida det inte på något sätt är 'kvalitetstämplat' såsom en karta Imovane i obruten förpackning. Pratar vi lösvikter av okända sorter menar jag på att det inte är fel eller fult att be om ett smakprov
Citera
2007-02-08, 12:22
Medlem
Peta_Es avatar
Ooops, dubbelpost - Har uppenbarligen varit lite väl tidsoptimist fram tills nu.. Skall vara hos frisören om 10 minuter, och måste verkligen ta en dusch innan

Faen åxå
Citera
2007-02-08, 12:32
Medlem
Esharas avatar
Eh.
Lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto