2007-02-07, 12:16
Medlem
Hej!

Finns det en telefonkiosk nån stans i Stockholm som man kan betala med mynt? Jag behöver ringa anonymt.
Citera
2007-02-07, 12:18
Medlem
Snilleblixtens avatar
annars kan du ju slå #31# på mobilen
Citera
2007-02-07, 13:08
Medlem
herdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snilleblixten
annars kan du ju slå #31# på mobilen

Numret finns ju lagrat ändå fast det inte syns.

Kanske köpa en kontantkortstelefon.
Köper du kontantkort och brukar i en telefon som redan använts med ett vanligt registrerat nummer/kort så kommer du inte undan vad jag förstår.

Beroende på hur anonymt du nu menar.
Citera
2007-02-07, 15:03
Medlem
necators avatar
Nu vet jag inte hur det är i Stockholm, men på centralen i Malmö har jag för mig att det finns myntautomater. Så du kanske ska kolla på centralen?
Citera
2007-02-07, 15:28
Medlem
Jag menar så anonymt att numret jag ringer ifrån inte går att spåras tillbaka till mig alls, helst. Även om myndigheter och dylikt skulle vilja veta vem som ringde samtalet.
Citat:
Ursprungligen postat av herden
Numret finns ju lagrat ändå fast det inte syns.

Kanske köpa en kontantkortstelefon.
Köper du kontantkort och brukar i en telefon som redan använts med ett vanligt registrerat nummer/kort så kommer du inte undan vad jag förstår.

Beroende på hur anonymt du nu menar.
Citera
2007-02-07, 17:23
Medlem
herdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The2Saint
Jag menar så anonymt att numret jag ringer ifrån inte går att spåras tillbaka till mig alls, helst. Även om myndigheter och dylikt skulle vilja veta vem som ringde samtalet.

Då är det ju antingen automat (finns ju dock oftast övervakningskameror i närheten) samt en kontantkortstelefon som gäller. Finns ju ofta övervakningskameror i butiken så betala en gammal lodare för att gå dit och köpa den.
Citera
2007-02-07, 17:38
Medlem
Citat:
Hej!

Finns det en telefonkiosk nån stans i Stockholm som man kan betala med mynt? Jag behöver ringa anonymt.

Erkänn att du ska ringa och bombhota skolan för att du är extremt dålig i matte och nervös för ett nationella prov ?
Citera
2007-03-09, 00:07
Medlem
Jag erkänner
Citat:
Ursprungligen postat av Pong_Pung
Erkänn att du ska ringa och bombhota skolan för att du är extremt dålig i matte och nervös för ett nationella prov ?
Citera
2007-03-09, 12:06
Avslutad
Bah

hela stockholm kryllar ju av myntautomater sedan de bytte ut kortofonerna till automater som accepterar både kort och mynt. Dyrt är det dock, minimum 10 kr om jag inte minns helt fel.
Citera
2007-03-09, 12:29
Medlem
marrywannas avatar
mobil

bara att köpa en konant kort.
men automater som sagt är övervakade för det mesta i sthlm.
Citera
2007-05-09, 15:12
Medlem
simmarn_2004s avatar
Citat:

Vilket telefonsamtal ska du ringa, som du helst vill undhålla från myndigheter, om jag får fråga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in