2013-03-02, 09:46
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrTall
Anna är en fantastisk kärring att knulla med då man har en fäbless på lite tantsnusk med en tant på 55+.
Hon är vältränad för att vara en gammal kärring och om man inte störs av lite rynkor här o var så är hon verkligen att rekomendera.

Jag vill kraftigt dementera dom fula påståenden som vissa sviskon vill göra gällande om att denna dam skulle använda droger, hon kan va full som tusan men aldrig har jag sett henne påtänd.
Har man dessutom en fäbless i att slippa grodmansdräkt på äldre dar som jag så är det mycket få som ställer upp på sådant.
Nu är det nog dessutom ett väldigt fåtal herrar som kan åtnjuta nåt såntant på äldre dar.
Nä nu får jag ha drällt färdigt om Anna här i tråden annars kanske jag får smisk om jag dräller för mycket om henne.

Och du, HerrTall, är inget annat än en feg ryggradslös stackare som inte inte har en aning om vad du snackar om. Det framgår med all önskvärd tydlighet att du INTE har träffat Anna. Vi som har gjort det VET att du bara sprider avskyvärda lögner, antagligen för att hon nekat att träffa dig.

Du måste haft ett oerhört svårt liv och leverne då du enbart verkar gå igång på att snacka skit om folk på nätet, dessutom under olika nick beroende på vilket forum du rör dig på men innehållet i dina påhopp andas ändå avskyvärd och usel människo- men framförallt, kvinnosyn. Stackars patetiska dig som bara verkar må bra när du får spy ur dig galla om andra...
Citera
2013-03-03, 03:48
Medlem
Ber härmed att få rekonfirmera MangoChutneys uttalanden.
Anna.är äkta. Hon är yngre. Hon utövar säker sex och hon är guds gåva till mannen.
Intygas härmed.
Citera
2013-03-03, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrmalmstorg
Anna.är äkta. Hon är yngre. Hon utövar säker sex och hon är guds gåva till mannen.
Intygas härmed.

delar ni på inkomsterna?
Citera
2013-03-03, 10:50
Medlem
Absolut inte.
Jag har endast träffat Anna i egenskap av kund.
Citera
2013-03-03, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrmalmstorg
Intygas härmed.

Hon är ju över 50.
Citera
2013-03-03, 12:25
Medlem
08.annas avatar
Men jag är under 100 år. Sedan har jag ett horn i pannan och puckel på ryggen. Jag har två hallickar och jag bor i en hydda i skogen eftersom hallickarna tar alla mina pengar. Jag kan både tugga tuggummi och cykla samtidigt. Kan även göra en kullerbytta. Naken.

Allt är relativt.
Citera
2013-03-03, 16:28
Medlem
Allt är relativt ja.
Hur hårt man håller på kondomkrav, antal kunder per dag, priser, ålder på kunderna mm mm.

Att en/flera torkar intygar äkthet är bara en bekräftelse att hon är hon. Men så länge de inte varit med vid alla träffar så kan inte mer än så bekräftas.
Citera
2013-03-03, 17:06
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasdockansmage
Allt är relativt ja.
Hur hårt man håller på kondomkrav, antal kunder per dag, priser, ålder på kunderna mm mm.

Att en/flera torkar intygar äkthet är bara en bekräftelse att hon är hon. Men så länge de inte varit med vid alla träffar så kan inte mer än så bekräftas.

Men du har varit med varje träff jag har haft?

Du är rätt fanatisk i din jakt på mig.
Citera
2013-03-04, 09:08
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasdockansmage
Hon är ju över 50.

Och vad i hela friden skulle detta ha för betydelse?
Om hon är 40-30- eller 60år, jag fattar inte denna åldersfixering.
Hon är ju av allt att döma en ärlig person som är omtyckt av de hon träffar, varför vara så negativ som du är i så gott som alla dina inlägg?
Citera
2013-03-04, 12:00
Medlem
Man är inte ärlig om man ljuger om sin ålder. Den kvicktänkta kan lätt då fundera på vad mer det ljugs om. Ärlig, äkta. Två ord som är malplacerade i tråden. Kategorin.
Citera
2013-03-04, 14:16
Medlem
Herregud....lägg ner. Kvinnan är fantastisk. Om hon är 50 eller 45 spelar väl ingen roll....viktigaste är att hon är fräsch och är magisk i sängen. Samt mkt trevlig och personlig.
Citera
2013-03-04, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Och vad i hela friden skulle detta ha för betydelse?
Om hon är 40-30- eller 60år, jag fattar inte denna åldersfixering.
Hon är ju av allt att döma en ärlig person som är omtyckt av de hon träffar, varför vara så negativ som du är i så gott som alla dina inlägg?

Det är väl inte så konstigt Nicole var också ärlig och omtyckt av de som träffade henne.Men om henne så var allt negativt och fixeringen låg på allt annat än hennes tjänster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in