Citat:
Ursprungligen postat av HerrTall
Anna är en fantastisk kärring att knulla med då man har en fäbless på lite tantsnusk med en tant på 55+.
Hon är vältränad för att vara en gammal kärring och om man inte störs av lite rynkor här o var så är hon verkligen att rekomendera.
Jag vill kraftigt dementera dom fula påståenden som vissa sviskon vill göra gällande om att denna dam skulle använda droger, hon kan va full som tusan men aldrig har jag sett henne påtänd.
Har man dessutom en fäbless i att slippa grodmansdräkt på äldre dar som jag så är det mycket få som ställer upp på sådant.
Nu är det nog dessutom ett väldigt fåtal herrar som kan åtnjuta nåt såntant på äldre dar.
Nä nu får jag ha drällt färdigt om Anna här i tråden annars kanske jag får smisk om jag dräller för mycket om henne.
Hon är vältränad för att vara en gammal kärring och om man inte störs av lite rynkor här o var så är hon verkligen att rekomendera.
Jag vill kraftigt dementera dom fula påståenden som vissa sviskon vill göra gällande om att denna dam skulle använda droger, hon kan va full som tusan men aldrig har jag sett henne påtänd.
Har man dessutom en fäbless i att slippa grodmansdräkt på äldre dar som jag så är det mycket få som ställer upp på sådant.
Nu är det nog dessutom ett väldigt fåtal herrar som kan åtnjuta nåt såntant på äldre dar.
Nä nu får jag ha drällt färdigt om Anna här i tråden annars kanske jag får smisk om jag dräller för mycket om henne.
Och du, HerrTall, är inget annat än en feg ryggradslös stackare som inte inte har en aning om vad du snackar om. Det framgår med all önskvärd tydlighet att du INTE har träffat Anna. Vi som har gjort det VET att du bara sprider avskyvärda lögner, antagligen för att hon nekat att träffa dig.
Du måste haft ett oerhört svårt liv och leverne då du enbart verkar gå igång på att snacka skit om folk på nätet, dessutom under olika nick beroende på vilket forum du rör dig på men innehållet i dina påhopp andas ändå avskyvärd och usel människo- men framförallt, kvinnosyn. Stackars patetiska dig som bara verkar må bra när du får spy ur dig galla om andra...