Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-02-07, 10:14
  #1
Medlem
Moonas avatar
Är det nån som provat på att träffa 08 Anna eller Mimmi och kan man få ett utlåtande om dom?
Citera
2007-02-07, 10:35
  #2
Medlem
SensuellQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moona
Är det nån som provat på att träffa 08 Anna eller Mimmi och kan man få ett utlåtande om dom?
Är det inte bättre om du försöker skapa en personlig kontakt med dessa mycket väl omtalade och etablerade eskorter istället för fråga efter andras subjektiva upplevelser? De kan i slutändan ändå inte kan bidra till att avgöra om Anna eller Mimmi personlighet och tjänster passar dig.

Ps. Jag förutsätter nu att det är denna Mimmi och denna Anna du frågar om.
Citera
2007-02-07, 10:42
  #3
Medlem
Moonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SensuellQ
Är det inte bättre om du försöker skapa en personlig kontakt med dessa mycket väl omtalade och etablerade eskorter istället för fråga efter andras subjektiva upplevelser? De kan i slutändan ändå inte kan bidra till att avgöra om Anna eller Mimmi personlighet och tjänster passar dig.

Ps. Jag förutsätter nu att det är denna Mimmi du frågar om.

Men nu är det så att jag inte är i Stockholm så ofta så att jag ville gärna ha en recension. Och jag tror visst att jag kan avgöra lite om deras tjänster genom att nån som varit med dom berättar.
Citera
2007-02-07, 10:54
  #4
Medlem
Ghandis avatar
precis som man kan resencera en bil eller en rastaurang eller annat, kan man få viktig info på detta sättet.
Citera
2007-02-07, 10:55
  #5
Medlem
nyhanares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SensuellQ
Är det inte bättre om du försöker skapa en personlig kontakt med dessa mycket väl omtalade och etablerade eskorter istället för fråga efter andras subjektiva upplevelser?

Hur skall man överhuvudtaget kunna veta att de är väl omtalade och etablerade utan andras subjektiva upplevelser? Att kunna utväxla synpunkter och erfarenheter av glädjetösbesök är själva hörnstenen för de flesta köpesexforum, med SA i Förbudssverige som ett udda undantag. Skrev nyligen i en annan tråd just om behovet av recensioner/omdömen för att man skall kunna undvika skada de töser som inte är ägnade för branschen, utan bara gör det för pengarna och ger dålig service:
http://www.flashback.org/showpost.p...2&postcount=38
Citera
2007-02-07, 11:00
  #6
Medlem
Moonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyhanare
Hur skall man överhuvudtaget kunna veta att de är väl omtalade och etablerade utan andras subjektiva upplevelser? Att kunna utväxla synpunkter och erfarenheter av glädjetösbesök är själva hörnstenen för de flesta köpesexforum, med SA i Förbudssverige som ett udda undantag. Skrev nyligen i en annan tråd just om behovet av recensioner/omdömen för att man skall kunna undvika skada de töser som inte är ägnade för branschen, utan bara gör det för pengarna och inte ger valuta för pengarna:
http://www.flashback.org/showpost.p...2&postcount=38

Precis !! + att dom begär ju ganska bra betalt, så man vill ju veta om det verkligen är så bra och proffsigt som det står på deras respektive hemsidor. Det låter ju fantastiskt och dom ser väldigt bra ut tycker jag.
Citera
2007-02-07, 11:50
  #7
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moona
Precis !! + att dom begär ju ganska bra betalt, så man vill ju veta om det verkligen är så bra och proffsigt som det står på deras respektive hemsidor. Det låter ju fantastiskt och dom ser väldigt bra ut tycker jag.

Jo, visst är vi så "bra och proffsiga" som vi skriver på våra hemsidor.
Det du tycker är bra kanske inte upplevs som bra av någon annan som det
har sagts tidigare.
Jag kan svara för mig själv och jag har hitills inte upplevt att någon har
blivit besviken. Inte för att någon skulle ha mod att säga det rent ut
heller, men av uppträdandet av döma så har det bara varit nöjda män.
Både Mimmi och jag är väldigt sociala och gillar vad vi gör.

Okej, nu låter det ju som jag gör reklam för mig och Mimmi, men det får
väl tolkas som det behagar.

Omdömen om eskorter kan vara bra om man vill tex varna för hallickstyrda
tjejer eller om de är påverkade av droger.

Edit: Nyhanare har en poäng i sitt inlägg tycker jag. Ett omdöme
behöver inte innehålla hur bra man suger tex. :-)
Citera
2007-02-07, 12:27
  #8
Medlem
Moonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08.anna
Jo, visst är vi så "bra och proffsiga" som vi skriver på våra hemsidor.
Det du tycker är bra kanske inte upplevs som bra av någon annan som det
har sagts tidigare.
Jag kan svara för mig själv och jag har hitills inte upplevt att någon har
blivit besviken. Inte för att någon skulle ha mod att säga det rent ut
heller, men av uppträdandet av döma så har det bara varit nöjda män.
Både Mimmi och jag är väldigt sociala och gillar vad vi gör.

Okej, nu låter det ju som jag gör reklam för mig och Mimmi, men det får
väl tolkas som det behagar.

Omdömen om eskorter kan vara bra om man vill tex varna för hallickstyrda
tjejer eller om de är påverkade av droger.

Edit: Nyhanare har en poäng i sitt inlägg tycker jag. Ett omdöme
behöver inte innehålla hur bra man suger tex. :-)


Precis igen !! Vill inte veta hur det sugs Utan en normal recesion.
Citera
2007-02-07, 12:36
  #9
Medlem
SensuellQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyhanare
Hur skall man överhuvudtaget kunna veta att de är väl omtalade och etablerade utan andras subjektiva upplevelser? Att kunna utväxla synpunkter och erfarenheter av glädjetösbesök är själva hörnstenen för de flesta köpesexforum, med SA i Förbudssverige som ett udda undantag. Skrev nyligen i en annan tråd just om behovet av recensioner/omdömen för att man skall kunna undvika skada de töser som inte är ägnade för branschen, utan bara gör det för pengarna och ger dålig service:
http://www.flashback.org/showpost.p...2&postcount=38

Nu vet ju jag att både Anna och Mimmi är mycket populära och etablerade eskorter från min tid på SA, men visst du har rätt, hur ska någon annan veta det. Jag har precis som Anna inget emot recensioner/omdömen men ville poängtera att ett sexuellt intimt möte med en främmande människa blir desto mer lyckat om man som kund tar kontakt och kollar av om eskortens personlighet och tjänster passar det man söker efter.

För en eskorttjänst innehåller mer än bara ren sex och varar ofta över en längre tid än vad en ren sexuell aktivitet på en bordell i Köpenhamn gör. Och i ett sådant möte är det viktigare med personligheten.

Och Anna ... både du och Mimmi är bägge två enormt duktiga på ert gebit och det ska ni inte sticka under stol med. Om ni hade varit det så hade ni inte levt så länge i denna braschen eller varit så synliga som ni är.
Citera
2007-02-07, 12:43
  #10
Medlem
SensuellQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moona
Precis igen !! Vill inte veta hur det sugs Utan en normal recesion.
När jag läste denna mening så for denna tanken genom mitt huvud.

Jag suger inte kukar jag, men har på min blogg talat om och tipsat kvinnor om hur man utför orala sexlekar för en mans njutning, så där kan ju faktiskt en potentiell kund få reda på exakt hur jag går tillväga LOL!

OBS jag jobbar inte aktivt som eskort just nu.
Citera
2007-02-07, 20:22
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyhanare
Hur skall man överhuvudtaget kunna veta att de är väl omtalade och etablerade utan andras subjektiva upplevelser? Att kunna utväxla synpunkter och erfarenheter av glädjetösbesök är själva hörnstenen för de flesta köpesexforum, med SA i Förbudssverige som ett udda undantag. Skrev nyligen i en annan tråd just om behovet av recensioner/omdömen för att man skall kunna undvika skada de töser som inte är ägnade för branschen, utan bara gör det för pengarna och ger dålig service:
http://www.flashback.org/showpost.p...2&postcount=38
Är det nån som känner till Angelina i Göteborg.Är det verkligen hon på bilderna på hemsidan.Ser ju väldigt läcker ut
Citera
2007-02-08, 08:59
  #12
Medlem
rokkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mojjje
Är det nån som känner till Angelina i Göteborg.Är det verkligen hon på bilderna på hemsidan.Ser ju väldigt läcker ut

Länk ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback