[quote=Råttälskaren]Ni som inte inser detta är korkade. Ni är indirekta djurplågare eftersom ni använder monsterhundar och monsterkatter i jaktsyfte för att skrämma,plåga och mörda råttor och möss. Och med er inställning så är ni både direkta musplågare och råttplågare som inte ingriper till dessa djurs försvar när dom blir angripna av era rovdjursbestar.
Min lägenhet luktar inte alls illa,och "skadedjur" luktar inte illa alls.Tvärtom så är råttdjur väldigt renliga djur,tillskillnad från hundar och katter som är väldigt ohygieniska och luktar ofta pyton.
Min verklighetsuppfattning är hundraprocentig,och sajten är för mig inte fel att skiva på,eftersom det handlar om råttor. Och rubriken talar ju sitt tydliga språk att det handlar om råttförtyck dessutom.
De råttor som är införskaffade som sällskapsdjur ska givetvis inte utsättas för jakt osv,där är jag med dig! Men att de soptipps/kloaklevande smittbärarna skulle fredas(?) eller liknande!

Ja,ja naturen/världen är inte en Disney-film..
Dessutom så påstår du att (ex.vis) mina katter är ohygieniska och luktar illa!?
Ja du,mina kissar Gillar att bada,kan bli en eller flera gånger i månaden plus deras egen putsning! (jo katter tvättar sig själva ofta och mycket och även varandra!)
Om du ogillar Hugo boss,då tycker du frugans luktar illa! (för det är doften man kan skönja på han)
Och gillar du inte Ralph Lauren/Polo Sport,så ogillar du min kisse!
Däremot,så luktar rått-piss inget vidare,men din/dina kanske går på klosetten?)
Kackerlackor,luktar heller inget gott! (varför tror du de figurerar så ofta i TV (läs typ:Fear Factor)