Eftersom jag redan gått över gränsen när jag kallade dig pajas så kan jag ju lika gärna fortsätta med att kalla dig jubelidiot
Citat:
Ursprungligen postat av Suomi
Va spelar det för roll?
Så länge svenska folket fortsätter att investera i FlyMes nyemissioner finns det ingen konkurrsrisk.
Hmm, efter x antal nyemissioner så var tanken från början att genomföra ytterligare en som fulltecknad hade gett 1,3 milj (med reservation för att jag kan minnas fel men nånstans där i.a.f) som främst skulle användas för förvärv. Dock ändrades planerna ordentligt och till slut tecknades den bara till ca. 75% (ca. 114milj). Om du tycker att detta betyder att svenska folket fortsätter att investera i Fly Me så får det stå för dig. Jag och dom flesta med mig anser att det tyder på att folk har ledsnat på att pumpa in pengar.
Citat:
HAr inte koll på hur det har gått med det isländska huvudägarna sista tiden men de pumpar likt fan in stålar i bolaget.
Uppenbarligen inte eftersom dom "isländska huvudägarna" bara existerar i din fantasi. Är förmodligen i din fantasi som dom också "pumpar" in pengar
Citat:
Att företagsledningen och lönsamheten är rutten vet väl varende jävel?
Men att företaget skulle sättas i konkurrs i nära framtid är med dagens börsklimat och investeringsvilja är knappast troligt.
Återigen så råder det delade meningar om investeringsviljan men visst, tro vad du vill. Enligt en branschkunnig expert så förlorar dom ca. 800.000kr/dag. Men till bolagets fördel talar att dom sedan 1 februari har en ny mycket meriterad styrelse. Om det sedan räcker för att få skutan på rätt köl återstår att se.
En uppmaning, håll dig till sånt som du kan något om !
/#LOUDmouth#