2007-02-04, 14:26
Bannlyst
Det är ju rätt känt att det aldrig blir någon seriös relation av ett ONS.

Jag undrar ändå hur många av er som har gått hem med en kille/tjej efter krogen och sedan faktiskt blivit tillsammans med honom/henne?
Citera
2007-02-05, 19:36
Medlem
gothers avatar
Jag hoppade i säng med en kille första kvällen vi gick ut tillsammans. Hade sätt honom lite grann på avstånd i två veckor. Vi var tillsammans i många år efteråt. Anledningen var förmodlingen för att jag alltid betraktade honom som en semesterflört. Tyckte bara att det var kul så länge det varade. Sedan gick tiden och det kom att vara väldigt länge.

För min del har jag erfaranhet av att ett ONS kan bli ett långvarigt förhållande.
Citera
2007-02-05, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gother
Jag hoppade i säng med en kille första kvällen vi gick ut tillsammans. Hade sätt honom lite grann på avstånd i två veckor. Vi var tillsammans i många år efteråt. Anledningen var förmodlingen för att jag alltid betraktade honom som en semesterflört. Tyckte bara att det var kul så länge det varade. Sedan gick tiden och det kom att vara väldigt länge.

För min del har jag erfaranhet av att ett ONS kan bli ett långvarigt förhållande.

Kul att höra lite positivt att det kan funka ändå, trots att väldigt många är negativ till det!
Citera
2007-02-05, 20:56
Medlem
lejon71s avatar
Jag gick hem med en tjej som jag hade träffat på en krog, vi hade sex samma kväll, sen flyttade vi ihop efter 1 månad. Vi var tillsammans ca 1.5 år. Sedan brakade helvetet lös och förhållandet tog slut mellan oss.
Citera
2007-02-05, 20:57
Medlem
Slints avatar
Har haft ett 2-årigt förhållande med en tjej jag hade sex med första kvällen. Har haft andra förhållande som varat några månader efter ett ONS.
Citera
2007-02-05, 21:33
Medlem
huliganens avatar
Jag och min nuvarande flickvän hade sex första gången vi umgicks.
Halv skum historia faktiskt.
Såg ett konstigt namn på min MSN lista så jag var tvungen att fråga vem personen var, det hela utvecklades till en frågesport.
Vi låg uppe hela natten och bara pratade och pratade, vi kom fram till att vi har träffas 2-3 gånger innan, men aldrig riktigt pratat utan bara en "tja" istortsett. Sen har vi legat och pratat i telefon flera timmar i sträck, varje dag i drygt 2 veckor. (Hon bor i en stad en bit härifrån)
Hon kom hit i Torsdags och stannade tills imorse.
Det är en mysig historia, sorry för OT.
Citera
2007-02-05, 22:07
Bannlyst
Tog hem en brud från krogen för ett ONS men det blev mer än så och idag 2.5 år senare är vi fortfarande ihop.
Citera
2007-02-05, 22:18
Medlem
Wzl.s avatar
Hur kan man ha ett förhållande med en slampa som hoppar i säng efter en natt på krogen?
Citera
2007-02-05, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wzl.
Hur kan man ha ett förhållande med en slampa som hoppar i säng efter en natt på krogen?
Och om du cherry-popar flickan då? :P
Skämt åsido. Annars brukar man väl känna av hur personen är under själva dejtingenperioden. Om det är flickvänsmaterial kan man ju köra på. ONS: et kan ju ha varit en engångföresteelse från hennes sida.

Jag hade själv ett förhållande med en tjej vilket var ett ONS från början. Det höll i drygt ett och ett halvt år.
Nu råkade det visserligen vara så att vi hade en gemensam vän och träffades hemma hos denna ett par gånger efter ONS: et innan vi började dejta. Men hon verkade reko och av flickvänsmaterial så det föll sig naturligt att ta det till en mer seriös nivå.

//Resultant
Citera
2007-02-05, 22:35
Medlem
Wzl.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resultant
Och om du cherry-popar flickan då? :P
Skämt åsido. Annars brukar man väl känna av hur personen är under själva dejtingenperioden. Om det är flickvänsmaterial kan man ju köra på. ONS: et kan ju ha varit en engångföresteelse från hennes sida.

Jag hade själv ett förhållande med en tjej vilket var ett ONS från början. Det höll i drygt ett och ett halvt år.
Nu råkade det visserligen vara så att vi hade en gemensam vän och träffades hemma hos denna ett par gånger efter ONS: et innan vi började dejta. Men hon verkade reko och av flickvänsmaterial så det föll sig naturligt att ta det till en mer seriös nivå.

//Resultant

Visst kan det vara så.
Men vad säger det om hennes moral att hon hoppar i säng med nått fyllo från krogen?

Är lite för trött just nu för att få fram de orden som förklarar mina tankegångar bäst.
Men jag kan ju säga att jag föredrar tjejer som väntar med sexet tills dem lärt känna personen lite bättre.

men men.. svenska slynor finns det gott om iaf.
Citera
2007-02-05, 22:39
Medlem
rhodrys avatar
Jag träffade en tjej i fredags. Vi idkade samlag och sen var vi tillsammans lite på morgonen efter. Sen framåt middagen fick det vara bra. Dock var hon mycket duktig på att suga kuk så jag gnäller inte.
Citera
2007-02-05, 22:42
Medlem
magers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzl.
Det är ju med en själv hon hoppar i säng.. skulle vara annorlunda om det va någon annan.. vem kan motstå mig liksom?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in