2007-02-07, 11:37
Bannlyst
Mpg m fl

Jag trodde inte att de bodde i husvagn. Frågan var äger de husvagn (dvs åker de husvagn/har husvagnssemester)

Jag råkade träffa en fräsch brud som jobbade på sjukhus. Såg ut som en spanjorska.

Det visade sig senare att hon var (finsk) ziggis (såg dock inte ut som detta) föräldrarna förlorade vårdnaden & hon & syrran växte upp i svenska fosterhem (vet ej om samma). Denna var en stänkare & syrran var ful. Denna ville inte gifta sig med en ziggis - hon ville jobba & vara svensson.
Hon blev Swedenized genom fosterhemsplaceringen.
Citera
2007-02-07, 12:25
Medlem
TheMPGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machoman
Jag trodde inte att de bodde i husvagn. Frågan var äger de husvagn (dvs åker de husvagn/har husvagnssemester)

Jag råkade träffa en fräsch brud som jobbade på sjukhus. Såg ut som en spanjorska.

Det visade sig senare att hon var (finsk) ziggis (såg dock inte ut som detta) föräldrarna förlorade vårdnaden & hon & syrran växte upp i svenska fosterhem (vet ej om samma). Denna var en stänkare & syrran var ful. Denna ville inte gifta sig med en ziggis - hon ville jobba & vara svensson.
Hon blev Swedenized genom fosterhemsplaceringen.

tror inte dom äger nån husvagn, det skulle hennes farsa ha skrytit om
Citera
2007-02-07, 14:50
Bannlyst
MPG - Kul & Juste

De verkar således rätt normala - de borde ha ungefär samma uppfattning & inställning i dessa frågor som andra mellaneuropeer - vettig ålderskillnad & seriositet & respekt = accepterad dating inom ramen för bio, restaurang, café. bowling, minigolf men inga övernattningar - när sen det seriösa förhållandet är etablerat är nog det sista OK.
Citera
2007-02-07, 14:55
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av It_is_MY_fitta
En polare dejtade en zigenarbrud. Han är av den hårdkokta varianten, så det gick bra. Hellre förekomma än förekommas, tänkte han, så det första han gjorde när han kom hem till familjen på middag, var trycka upp en stor jävla kniv mot halsen på hennes farsa och skrika att "Om du någonsin skadar Rosa, skär jag halsen av dig och hela din familj, inklusive hunden". När de gick hem från middagen, hade han stoppat på sig stora delar av silverbesticken, lite smycken och en Rolex-klocka som tillhörde äldste brodern. Tydligen måste det ha gjort intryck, för han blev accepterad i klanen direkt. Du kanske kunde testa den varianten?
Jag saknar ord...
Citera
2007-02-07, 15:23
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av It_is_MY_fitta
En polare dejtade en zigenarbrud. Han är av den hårdkokta varianten, så det gick bra. Hellre förekomma än förekommas, tänkte han, så det första han gjorde när han kom hem till familjen på middag, var trycka upp en stor jävla kniv mot halsen på hennes farsa och skrika att "Om du någonsin skadar Rosa, skär jag halsen av dig och hela din familj, inklusive hunden". När de gick hem från middagen, hade han stoppat på sig stora delar av silverbesticken, lite smycken och en Rolex-klocka som tillhörde äldste brodern. Tydligen måste det ha gjort intryck, för han blev accepterad i klanen direkt. Du kanske kunde testa den varianten?

Hehehe...en mytoman. Har aldrig en Zigenare med hund

En ziggis hade hellre dött en hemsk smärtsam död än låtit sig bli bestulen
på sin Rolex....
Citera
2007-02-07, 23:11
Medlem
Om hon ser ut som Esmeralda i Ringaren i Notredam tycker jag att du LÄTT ska köra på och skita i om släkten blir sur, men gå inte runt obeväpnad efter du har varit under kjolen! Just my two cents.
Citera
2007-02-08, 00:35
Medlem
TheMPGs avatar
jag kanske ska klargöra att hon inte går i kjol, aldrig
Citera
2007-02-08, 00:38
Bannlyst
Det finns väl redan ett antal självmordstrådar...?
Citera
2007-02-11, 22:47
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cruelstein
Det finns väl redan ett antal självmordstrådar...?

Ja men inga med vettiga anledningar
Här snackas det ju om snygga tjejer som anledning till "Suicide by gypsy"
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här