Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Hela forumet kryllar av breda trådar men där temat ändå avgör. Tittar du på humortråden så kryllar den som sagt av trådar som min sextråd men där huvudtemat ändå är humorn, eller bajstråden, rasistiska, mongotråden etc. Dessa skulle enligt din mening ligga på andra ställen. Men tro mig lägger ni dem där så finns det inget intresse för dem där. Om ni endast vill hafilosofiska debatter om humor så är ni de enda som tycker detta. Det börjar bli lite stalin nu. Flashback har ju ändå stått för det fria åsikterna tidigare eller.
Har vi något forum om bajs menar du? Eller ett om mongos? Med rasism antar jag att du menar den stora tråden om rasistiska SKÄMT, den hör väl definitivt hemma i humor?
Men ja, många av de trådarna som idag finns i humor skapades innan de nya reglerna och skulle idag slängas om de skapades här.
Citat:
Lite fakta, jag startade tråden i sex men intresset för den där är långt ifrån lika stort som den var i humor där det dessutom var fler aktiva deltagare. Sorry gubben men ni är ute o cyklar nu! Att en-tre personer utan humor definierar humor på ett helt annat sätt än den breda massan visar bara att nåt är galet.
Du missförstår återigen, jag definierar inte vad som är roligt och vad som inte är det. Jag definierar vad som skall postas i det här forumet. Det är rätt stor skillnad.