Citat:
Ursprungligen postat av hustak
Vad i helvete är det med er som skriker "Pedofiler!!!!" hej vilt? Är ni störda i huvudet? På riktigt?
Är man sjutton år gammal har man för fan koll på vad man håller på med. Helt plötsligt är man ett oskyldigt lamm så fort något händer ty besten är "pedofilen" som "tänder på att knulla barn". Det är lustigt hur folk som drar sådana här häxjaktsliknelser inte tänker på vad de spottar ur sig. Det samhället som format idéerna och det är inte det minsta "vettigt". Det är en inskränkt hetsaktion. Tänk "Frankensteins monster" och byborna med högafflar. Jag förstår inte hur folk förväntas använda sin hjärna så lite som möjligt medans pöblen jublar.
"– Jag kom in där och tog av mig till underkläder. Sedan var de inte nog sexiga utan jag fick ta på mig ett par andra som han hade i en låda."
" – Så jag lägger mig ner och så ville han gärna att jag särade på benen. Sedan tog han på insidan av mitt lår och särade på benen åt mig utan att jag ville det, säger hon."
den andra tjejen är citerad:
" – Han skulle hålla på och pilla och filma och så testade man olika underkläder och det var då jag fick den här tanken: Är det här för din sexuella njutning eller porrfilm?"
Är det här det bästa kvällspressen kunde skaka fram? Värt att tänka på är de extrema vinklingar som sker bara i inledningen: "Han misstänks ha köpt sexuella handlingar av barn och utnyttjat barn för sexuell posering.".
Tjejerna trodde de skulle bli modellplåtade. M.A.O var de helt insatta på att klä av sig för kameran osv. När det visade sig att det inte var en dans på rosor går de hem och gråter till morsan. Måhända att han lurade dem till att tro han var en fotograf, och att de ev skulle få vara med i någon tidning, men vakna upp för fan. Det är inte första gången. Om ni bara visste hur många blåsta tjejer om året som tror de blir fotade för Slitz med en billig digitalkamera. Tjejer som inte ens kan tänka sig det orimliga i att de inte hamnar i tidningen ...
Om de varit 18 bast och går på porrfilmsprovfilmning skulle de inte ens kunnat klaga på att de fått två stora kukar upp i röven.
Det råder en jävla häxjakt och den gör mig förbannad.
Där ligger hon och tänker "Vänta nu, inte brukar tjejerna i Lindex reklam rånka? Kanske det är något skumt på gång?"
Att en så pom-pom brud inte har duperats mer och tidigare tycker jag är anmärkningsvärt.
Skärpning grabbar!!
Det var väl snarare så att när de upptäckte de inga bilder blev (med eller utan sex helt ovidkommande) som de iscensatte denna hämnd.
”Butt-syndromet” en gång till helt enkelt.
(Är dagens småtjejer idag så totalt asblåsta skall jag minsann ut med kameran i helgen. "Jo men jag lovar! HMs julkampanj 2007 skall vara på detta viset. Så ja, tre fingrar klarar du.

)