2007-02-08, 15:45
Medlem
Som sagt, det är en jävla häxjakt och det är vidrigt vilken jävla skillnad det verkar vara på ett 17-årigt "barn" och en 18-årig "kvinna".
Citera
2007-02-08, 15:49
Bannlyst
http://www.efterlyst.tv3.se/default.asp?contentItem=146

Citat:
Mannen med låtsasnamnet Erik Moore har haft en personlig profil på internetsidan modellbilder.se där det även funnits en falsk bild på honom.
Mannen som tjejerna träffat är mellan 25 och 30 år gammal, han har asiatiskt utseende, svart hår och är 165-170 cm lång. Han bryter på skånska och beskrivs som prydligt klädd.
Case closed.
Citera
2007-02-08, 15:54
Medlem
jamenvaddårås avatar
Om det hade varit killar i samma ålder som hade lurats hem till en karl som påstått att de skulle få modelluppdrag, och sen hade börjat böga sej och fingrat dem på kuken etc. , hade ni resonerat annorlunda då?

En medelålders kalopskokare som har lurat ungdomar på nätet, det är vad det handlar om.
Fattar inte att en del kan applådera den här muppen.
Citera
2007-02-08, 16:01
Medlem
Robert_Goatses avatar
Vild teori i sann FB-anda:

Kan det vara så att tjejerna tröttnade på att han hade en alldeles för liten kuk ( det har alla asiater, det har jag läst här på FB ) och ville ge igen samt få lite skadeståndspengar på köpet?
Citera
2007-02-08, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvaddårå
Om det hade varit killar i samma ålder som hade lurats hem till en karl som påstått att de skulle få modelluppdrag, och sen hade börjat böga sej och fingrat dem på kuken etc. , hade ni resonerat annorlunda då?

En medelålders kalopskokare som har lurat ungdomar på nätet, det är vad det handlar om.
Fattar inte att en del kan applådera den här muppen.

Jag applåderar inte vad han gjort, för han har ju agerat bedrägligt enlig lagen. Däremot hade jag inte sagt ett jota om han genom sedvanligt kurtiserande lyckats få med sig lovligt gammal tjej, 15 eller äldre alltså, hem och fått henne att av egen vilja ha sex med honom. Det skulle jag kunna kalla "gottegris" rent spontant, medan man borde säga FYYYY enligt den moral som är politiskt mest korrekt.

Dr Tinnitus
Citera
2007-02-08, 16:20
Medlem
MrHills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIFference
Nu äre ju faktiskt olagligt att ha sex med personer under 18 år om man själv är över 18 år. Om båda är mellan 15 och 18 kan inget hända om det inte är en uppenbar våldtäkt.

Varför tar dom inte och låser in lite muslimer i det här landet då?
Jag har läst om flera unga muslimska tjejer som blivit gifta och på smällen i 15-17 årsåldern.
Citera
2007-02-08, 16:24
Medlem
PH1s avatar
Trevlig läsning om Henrik Håkansson, alias "Erik Moore":

http://www.modellbilder.se/archive/i...hp/t-4643.html

Citera
2007-02-08, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DIFference
Nu äre ju faktiskt olagligt att ha sex med personer under 18 år om man själv är över 18 år. Om båda är mellan 15 och 18 kan inget hända om det inte är en uppenbar våldtäkt.

<--vad snackar du för skit?
om jag så är 97 år gammal så är det helt lagligt om jag knökar en tjej på hennes 15årsdag.
Citera
2007-02-08, 17:16
Medlem
Fernets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustak
Vad i helvete är det med er som skriker "Pedofiler!!!!" hej vilt? Är ni störda i huvudet? På riktigt?

Är man sjutton år gammal har man för fan koll på vad man håller på med. Helt plötsligt är man ett oskyldigt lamm så fort något händer ty besten är "pedofilen" som "tänder på att knulla barn". Det är lustigt hur folk som drar sådana här häxjaktsliknelser inte tänker på vad de spottar ur sig. Det samhället som format idéerna och det är inte det minsta "vettigt". Det är en inskränkt hetsaktion. Tänk "Frankensteins monster" och byborna med högafflar. Jag förstår inte hur folk förväntas använda sin hjärna så lite som möjligt medans pöblen jublar.

"– Jag kom in där och tog av mig till underkläder. Sedan var de inte nog sexiga utan jag fick ta på mig ett par andra som han hade i en låda."
" – Så jag lägger mig ner och så ville han gärna att jag särade på benen. Sedan tog han på insidan av mitt lår och särade på benen åt mig utan att jag ville det, säger hon."
den andra tjejen är citerad:
" – Han skulle hålla på och pilla och filma och så testade man olika underkläder och det var då jag fick den här tanken: Är det här för din sexuella njutning eller porrfilm?"

Är det här det bästa kvällspressen kunde skaka fram? Värt att tänka på är de extrema vinklingar som sker bara i inledningen: "Han misstänks ha köpt sexuella handlingar av barn och utnyttjat barn för sexuell posering.".

Tjejerna trodde de skulle bli modellplåtade. M.A.O var de helt insatta på att klä av sig för kameran osv. När det visade sig att det inte var en dans på rosor går de hem och gråter till morsan. Måhända att han lurade dem till att tro han var en fotograf, och att de ev skulle få vara med i någon tidning, men vakna upp för fan. Det är inte första gången. Om ni bara visste hur många blåsta tjejer om året som tror de blir fotade för Slitz med en billig digitalkamera. Tjejer som inte ens kan tänka sig det orimliga i att de inte hamnar i tidningen ...

Om de varit 18 bast och går på porrfilmsprovfilmning skulle de inte ens kunnat klaga på att de fått två stora kukar upp i röven.
Det råder en jävla häxjakt och den gör mig förbannad.
Där ligger hon och tänker "Vänta nu, inte brukar tjejerna i Lindex reklam rånka? Kanske det är något skumt på gång?"

Att en så pom-pom brud inte har duperats mer och tidigare tycker jag är anmärkningsvärt.
Skärpning grabbar!!

Det var väl snarare så att när de upptäckte de inga bilder blev (med eller utan sex helt ovidkommande) som de iscensatte denna hämnd.
”Butt-syndromet” en gång till helt enkelt.

(Är dagens småtjejer idag så totalt asblåsta skall jag minsann ut med kameran i helgen. "Jo men jag lovar! HMs julkampanj 2007 skall vara på detta viset. Så ja, tre fingrar klarar du. )
Citera
2007-02-08, 17:49
Medlem
PH1s avatar
Det är inte frågan om ifall han är pedofil (dragen till prepubertala barn) eller om det är tillåtet att ha sex med 15-17-åringar, utan om att han har ofredat flickor, varav flera minderåriga, och tydligen erbjudit betalning för sexuella tjänster.

Pressen kallar 17-åringar för "barn" när det passar i rubrikerna. Har ni sett morden på 17-årige Daniel Wretström eller 14-årige James Waite kallas "barnamord" i kvällspressen?
Citera
2007-02-08, 17:55
Medlem
Kricas avatar
Va faan 11 sidor nu och ingen har lyckats rota fram den oblurade bilden från aftonhoran? Vad har hänr med FB igentligen
Citera
2007-02-08, 17:59
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PH1
Trevlig läsning om Henrik Håkansson, alias "Erik Moore":
http://www.modellbilder.se/archive/i...hp/t-4643.html
Så det är "casting" det heter i den svängen...
Han har alltså utgett sig för att vara "fotograf" om jag fattat det hela rätt.

kajzan
2005-10-14, 11:05
Undrar över exakt samma sak.....!!!!!!!! (Eller gjorde iaf)

Daisy:: Jag träffade Erik igår på en casting. Han vet vad han letar efter och vill ha ut det mesta av modellen, han är väldigt lätt att prata med och noga med att man känner sig avslappnad och bekväm....
Ett tips om du har tänkt att gå på casting hos honom är att verkligen fråga honom i detalj vad som gäller för jobbet och inte minst castingen, tänk sedan över om det verkligen är något för dig... (jag frågade alldeles för lite och funderade alldeles för lite, vilket ledde till att träffen inte blev lyckad )

Lycka till gumman! kram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in