2021-10-05, 04:49
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peder_ast
Skämtet om Röven känns lite snott från de två besök Jackass gjorde i Mianus

Look, there’s a tipi in my anus
Look, there’s a big red truck in my anus
Look, Rick’s pumping in my anus
I always wanted Chris’ wiener in my anus

Glans och Batra snor det mesta.

https://www.svd.se/kvarteret-skatan-lanade-sketch
Citera
2021-10-05, 05:10
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangutangensmamma
Då är dom ju fan två. Vad sjukt. Vad är oddsen? Träffade dom sina respektive samtidigt kanske? På årets sammankomst på Blåkulla...

Anyway. Kom David och Johan ihop sig eller nått? Varför gick dom skilda vägar?

Det är ju inte säkert att det stämmer. Många av historierna komiker berättar är påhittade skönt, tror det var så med milkshaken.
Citera
2022-06-06, 23:03
Medlem
eenoks avatar
Ja han är ju pinsamt laddad på sitt extra nummer iaf på sin stand up han gör på fyran ikväll.. Dansar runt och smaskar som en mupp
Citera
2022-07-01, 06:41
Avstängd
konstapels avatar
Många i tråden som verkar ha ett kvastskaft uppkört i röven.
Johan Glans är en av ytterst få svenska stand up komiker som når upp till internationell nivå.
Angående "stjäla" så är det kutym i show biz.
Joe Rogan tex har uppenbart "stulit" mycket från Ricky Gervais i hans shower men roligt är det iaf eftersom varje enskild komiker sätter sin personliga prägel på det.
Citera
2022-07-01, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Hamnade bredvid Johan Glans, hans fru (?) och ett barn på en vägkrog vid E4:an Mjölby.
Det var jävla ingen rolig historia.
Bokstavligt så sa dom inte ett ord till varandra.
Hon mumlade t barnet nån gång. Det var allt.
Vilken dålig stämning som kändes som normal för dom.

Spädde på min tes om att komiker sällan är så roliga privat utan rentav tvärtom.

Fick höra av en kollega på jobbet att han inte var främmande för att ha sex med andra kvinnor trots att han är gift. Hade tydligen raggat på yngre kvinnor på krogen och sa något i stil med att "att vara gift är inget hinder ".
Citera
2022-07-04, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagharenbil
Fick höra av en kollega på jobbet att han inte var främmande för att ha sex med andra kvinnor trots att han är gift. Hade tydligen raggat på yngre kvinnor på krogen och sa något i stil med att "att vara gift är inget hinder ".

Att gå med på att ha sex med Johan Glans - är bara djupt, djupt (skrev jag djupt?), stört beteende.
Citera
2023-12-15, 18:07
Medlem
exoticspices avatar
I kväll på TV4 klockan 21.00 sänds hans efterlängtade och utsålda sommarturné i 20 städer från Ystad till Luleå som sågs av närmare 90.000 personer - ett tydligt tecken på hans popularitet.

För mig är Johan den bästa av alla ståupp-komiker.
Citera
2024-07-11, 13:32
Medlem
Citat:

Detta cementerar min bild av J. G. Väldigt otäck när han dessutom bestämmer sig för att rodna. Finns det mer skvaller om honom? Stulna skämt? Sammanbrott på scen? Utebliven publik? Blandmissbruk? Sexköp? Ansiktslyft? Swishlistor? Hygienslarv? Medlemskap i vikingasekt? Avlidna barn? Förlorat körkort? Vapenbrott? Översvämningar på tomten?
Citera
2024-07-11, 14:01
Medlem
FindAways avatar
Citat:
HURRA
Citera
2024-12-21, 11:23
Medlem
Jag såg På spåret igår och Johan Glans var med. Har inte sett honom på länge, så kanske är detta yesterday’s news men jisses vad plufsig och osund han ser ut!
Är han alkis?
Citera
2024-12-21, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thropos
Jag såg På spåret igår och Johan Glans var med. Har inte sett honom på länge, så kanske är detta yesterday’s news men jisses vad plufsig och osund han ser ut!
Är han alkis?
Gjort en hjärtoperation, lite medikamenter efter det? Kortison kanske?
Citera
2024-12-21, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thropos
Är han alkis?
Sminkösen borde få sparken. Glans såg ut som han gjorde och Lindström såg ut som Trump.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in