• 7
  • 8
2023-02-01, 22:58
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flurksla
Han är inte så pigg men tycks kämpa på. Jag ser honom regelbundet på gymmet, där han kör roddmaskin och spanar in brudar. När han kör crosstrainer går det så sakta att maskinen ibland tror att han slutat och signalerar att den stänger av om 30 sekunder. Jag tänker att han måste ha haft en stroke.
Är han fortfarande snygg?
Citera
2023-02-02, 09:21
Medlem
Haha. Nä.
Citera
2023-02-04, 15:22
Ryktas att Ted "Olyckan" ska besöka Palmemordskonferensen på Westmanska Palatset den 26:e. (?)
Citera
2023-05-28, 08:43
Medlem
Arne Bajses avatar
Grattis till Ted Åström som fyller 78 år idag den 28/5.

Hur firar han. Blir det alkoholfritt ?

Är Ted ute och turnerar med sitt band månne ?

Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Karln har ju ändå gått statens scenskola och borde kunnat gneta sig fram som andra mediokra skådisar. Vad fan har han gjort alla år?

Tja, både scenskola och musikutbildning. Det räckte iaf till att få spela Olyckan, reseledare i Sällskapsresan och några roller Peter Wahlbecks kufiga produktioner, men han kanske har gjort karriär med något annat vinstdrivande som vi inte känner till. Företagsgig, golf-instruktör, fritidsledare ??
Citera
2023-12-28, 13:01
Medlem
Konstigt den där artikeln (som ni länkade till här på en av sidorna med era svar) med Ted Åström och chokladen... Jag skulle nog säga att det faktiskt var choklad för sådana sammanträffanden inträffar faktiskt. Hade själv en choklad i ryggsäcken som smälte en gång, det blev en himla röra där i.
Citera
2023-12-28, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Grattis till Ted Åström som fyller 78 år idag den 28/5.

Hur firar han. Blir det alkoholfritt ?

Är Ted ute och turnerar med sitt band månne ?

Tja, både scenskola och musikutbildning. Det räckte iaf till att få spela Olyckan, reseledare i Sällskapsresan och några roller Peter Wahlbecks kufiga produktioner, men han kanske har gjort karriär med något annat vinstdrivande som vi inte känner till. Företagsgig, golf-instruktör, fritidsledare ??

Han gjorde även några inhopp i Café Bärs som Dobben. https://www.youtube.com/watch?v=uTRE-mKfkZU
Citera
2024-12-09, 12:54
Medlem
Ted Åström intervjuas i Hemmets Veckotidning.

På frågan "Vilka rykten förföljer dig" svarar han:

"Att jag skulle vara alkoholist, jag blir nog aldrig av med det ryktet. På Flashback, till exempel, skrev någon 'Jag stod bakom Ted Åström i kön till Råsunda, han luktade öl.' Tragiskt. Bara för att man visar sig på Systemet så är man alkis."
Citera
2024-12-09, 14:49
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Ted Åström intervjuas i Hemmets Veckotidning.

På frågan "Vilka rykten förföljer dig" svarar han:

"Att jag skulle vara alkoholist, jag blir nog aldrig av med det ryktet. På Flashback, till exempel, skrev någon 'Jag stod bakom Ted Åström i kön till Råsunda, han luktade öl.' Tragiskt. Bara för att man visar sig på Systemet så är man alkis."

SÅSSE SVERIGE I ETT NÖTSKAL
Citera
2025-05-30, 08:31
Medlem
Arne Bajses avatar
Ted Åström fyllde 80år i förrgår den 28/5.

I likhet med många andra äldre kända och välbeställda män så håller sig den gode Ted med betydligt yngre damsällskap. Jo, kvinnor gillar kända män med god ekonomi.

Iaf så har det sina sidor. Gamle Ted har nämligen sviktande hälsa. Han har nyligen fyllt 80 år och vill ta det lugnt, men det vill inte hans yngre sambo. Hon är bara 62 år, hon vill inte sitta hemma rulla tummarna.

Men jämnåriga vanliga män duger inte, det ska vara en gammal KÄNDIS så klart och då får hon skylla sig själv.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...trom-om-halsan
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in