2008-08-11, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galen_anka
Taxichaffisarna.

Har alla bara fått skitröka eller finns det något bra i huvudtaget?
Orkar inte läsa igenom allt men vad kostar cb ett g? eller får man bara i färdigrullad form?

Alla jag kom i kontakt med sålde endast färdiga. 9/10 var inte värda pengarna såklart.

E gick på typ 20 leva, alltså 100 kronor. Köpte de dock inte då jag inte kände igen knapparna öht så vet inte kvaliten.
2008-08-12, 00:28
Medlem
galen_ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pheniz
Alla jag kom i kontakt med sålde endast färdiga. 9/10 var inte värda pengarna såklart.

E gick på typ 20 leva, alltså 100 kronor. Köpte de dock inte då jag inte kände igen knapparna öht så vet inte kvaliten.

hehe okej.. hade varit härligt med ett par spliffar på semester men jag får väll testa det kanske känner något.. och vad var priset på jollarna där nere?
2008-08-12, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galen_anka
hehe okej.. hade varit härligt med ett par spliffar på semester men jag får väll testa det kanske känner något.. och vad var priset på jollarna där nere?

Dyrt. upp mot 100 kr stycket o dom uppskattar inte då man försöker pruta. man får gilla läget helt enkelt, klart dom vill tjäna pengar på oss dumma turister
2009-01-11, 17:39
Medlem
Ett tagsedan någon skrev i denna tråden såg jag.

Men hursomhelst, ska dit nu i sommar. Såg att sommaren 07 verkar det vara lätt att få tag i saker. Vet ni om det är lika lätt att få tag denna sommaren? Är i första hand ute efter Kola/E.
2009-01-11, 19:03
Medlem
purezones avatar
Alla säljer i princip E taxis, vakter, ungdomar osv, ingen aning om hur bra de är.

Weedet suger dok röv! man köper de i joints, för 100kr tror ja de var.
Vi bad om att få köpa de i Gram och efter ett bra tag av letande körde en taxi oss till något ungdoms gäng. De försökte sälja blad som var gula och som itne luktade något alls (?), så vi sa Nee glömm de. Sen stack vi där ifrån med några anabola ungdomar efter oss, så vi började kuta när vi kommit förbi första hushörnet.

pojken1987, ett tips bråka Aldrig med någon! akta dig för små hororna som försöker sno din plånbok när de kommer fram och äcklar sig och ignorera va ända jävel som kommer fram och försöker sälja något, kolla inte äns på dem!
Senast redigerad av purezone 2009-01-11 kl. 19:07.
2009-01-11, 20:31
Medlem
Jungles avatar
Usch det verkar inte vara det roligaste resemålet, skulle aldrig betala för att åka till Bulgarien.
2009-01-11, 22:31
Medlem
Okok tack. Det blir att hålla sig till delarna med mycket folk då så man inte hamnar i utkanten och försöker köpa av någon. För det låter lite sådär.
2009-01-11, 23:09
Medlem
purezones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Usch det verkar inte vara det roligaste resemålet, skulle aldrig betala för att åka till Bulgarien.

gillar man att dricka champange till frukost varje dag, festa med en jävla massa blondiner, knulla med galna fulla brudar, gå på stripklubbar så är Sunny beach ditt ställe.

Så länge man håller sig i skinnet och inte bråkar, håller reda på sina polare och skiter i gatuhororna så är de lungt. Vissa taxi kan vara skumma me, så vi åkte bara när vi letade godis.

Maffian "äger" ju sunny beach och folket som bor där är jävligt trötta på alla fulla ungdomar. Så något glatt leende möter man inte ifrån dem om man inte köper något. Poliserna är inte pålitliga för 5 öre.
2009-07-09, 01:33
Medlem
svartaspetsars avatar
Jag blev jävligt pepp när päronen precis bokat resa till bulgarien. Ordet "knark" lyste upp hela skallen på mig. Kanske kan få tag på lite E äntligen? I det här landet får man ju iaf inte i sig nåt gott.
Men dom lär ju inte vara så glada i att jag vandrar iväg själv, tjej och 19, mitt i natten. Tips på hur jag ska göra?
Är det mkt tjejer som säljer också? Skulle kännas tryggare hehe
2010-04-20, 14:05
Medlem
racermans avatar
Bump!

Åker troligen ner till SB i sommar och undrar hur tillgången är för E tjack o gräs nuförtiden, mycket kan ju ha hänt på 2-3 år.
2010-07-03, 20:44
Medlem
racermans avatar
Bump!
2010-07-19, 00:13
Medlem
racermans avatar
Bump!

Kom igen nu, någon måste ju ha koll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto