2007-07-25, 19:56
Medlem
H.J.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maipenrai
Är det seriöst så får man inte happy end. Eller har jag missförstått?

Alltså. Vi vill ha tips på oseriösa ställe där man kan få massage med avslut i hand eller mun.

Tack på förhand från......
det där varier beroende på vilka tjejer som jobbar just nu..de jobbar ju oftast några månader och åker hem...
dvs i över femito procent av de som annonserar i city onsdagar kan man få lite hjälp..
dvs ena ggn kan man få det på ställe x och nästa ggn inte beroende på vilken tjej och hur man uppträder...
2007-07-26, 04:54
Medlem
Vad kostar massage i Sverige?
2007-07-26, 12:08
Medlem
H.J.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontline
Vad kostar massage i Sverige?
oljemassage en timme ca 400 kr..för det lilla extra vet jag absolut inte men jag har hört att det är ytterligare ngra hundringar..
2007-07-26, 23:35
Medlem
Sanslös tråd. Folk gnäller för att inte adresser läggs ut. Kan det vara för att; A) Ställena hade blivit nersprungna av en massa kåtbockar.
B) Ni snackar om sexuella tjänster och senast jag kollade var det olagligt så genom att lägga ut en adress här så kan ni nog räkna med att stället får besök av länsman.

För helvete, killar. Olja in näven själva eller boka en resa till Thailand.
2007-07-27, 09:03
Medlem
H.J.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keith
Sanslös tråd. Folk gnäller för att inte adresser läggs ut. Kan det vara för att; A) Ställena hade blivit nersprungna av en massa kåtbockar.
B) Ni snackar om sexuella tjänster och senast jag kollade var det olagligt så genom att lägga ut en adress här så kan ni nog räkna med att stället får besök av länsman.

För helvete, killar. Olja in näven själva eller boka en resa till Thailand.

precis! verkar jättesmart att lägga in adresser här på ställen man kan få mer en massage på!
som Keith säger åk till thailand eller våga er in på ett ställe och kolla !
2007-08-06, 13:57
Medlem
Titmos avatar
PM.a gärna vilka ställen som ger ett "lyckligt slut"
2007-08-06, 20:31
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.J.S
oljemassage en timme ca 400 kr..för det lilla extra vet jag absolut inte men jag har hört att det är ytterligare ngra hundringar..

På stället i Bromma som jag antar att flera här nämner kostar "det lilla extra" 500 kr, prövade det själv för en tid sedan, men fan vet om det var värt det, bara marginellt bättre än att göra det själv hemma.
2007-08-26, 20:32
Medlem
Testade oljemassage förra veckan, och blev kåt som f-n av det. Problemet var bara att jag hade en stor handuk över mig, och tjejen som masserade ägnade knappt någon "energi" åt mage, ljumskar eller innanlår. Men jag fick en redig resning, så handuken stod upp 30cm (kanske inte riktigt....), men hon kunde i vilket fall som helst inte missa att jag hade stånd.

Jag är inte direkt intresserad av att få en avrunkning, men jag skulle gärna vilja få massagen helt naken, och att särskild energi ägnas åt innanlår m.m. :-), och i bästa fall få runka av sig själv när hon håller på med den "vanliga" massagen. Men hur för man upp något sådant utan att bli utsparkad naken om dom inte gillar det?

Tanken som slog mig efteråt av att fråga om det är ok att få massagen utan handuk, men då jag inte har någon större erfarenhet (ingen..) av liknande etablisemang undrar jag hur det skulle kunna tolkas? Även om dom inte tillhandahåller "happy-ending", vad tror ni reaktionen kan bli om man vill ligga utan handuk och runka av sig själv under massagen?? (alt. bara ligga utan handuk? )

MvH K
2007-08-26, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crille
Vanlig hederlig thaimassage innehåller inget sex alls, det gör mest ont som fan! Typ att tjejen trycker ner sin armbåge i din rygg och lägger hela sin kroppsvikt på den, och ställer sig på din rygg och hoppar lite och vrider och vänder dina armar och ben på sätt som du inte trodde var möjligt, allt gör ont som fan, men det är väldigt skönt efteråt.

Så är iaf thaimassagen som jag har fått i Thailand, sen finns det ju andra typer av massage också, som oil och soap. Soapmassage är nog det bästa som finns.... Det kallas ofta att "åka luftmadrass"

Det är massage när musklerna knådas och armar vrids till bristningsgränsen, att ha en liten guling glidandes på magen ger inget förutom kanske en bizarr upplevelse. Och varför vill man bli avrunkad av någon annan, när ens egen hand är 100 gånger bättre ? Avsugning är en annan sak men en avrunkning ?
2007-08-26, 22:40
Bannlyst
är det alltid thai-tjejer som masserar, eller finns det vita också?

erbjuder dom verkligen sina kunder avrunkning, borde inte det falla under lagen om sexuella tjänster, med risken att nån jävel skulle kunna anmäla dom efter sin massage (finns ju såna)? Eller har ni frågat själva, och dom kommit på att dom kan tjäna extra på ett litet handjobb även fast det inte står i policyn?

500 extra för en avrunkning...nej tack det är det inte värt. Fast om man kan betala för att få sin rygg bankad kan man väl likagärna betala för att få sin kuk smekt?
2007-08-28, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av k.sork
handuken stod upp 30cm

ännu en FB kuk... haha
2007-09-02, 21:46
Medlem
zippzapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatsu
En bekant till mig var i thailand nyligen och prövade en thai massage. Massagen slutade med att han fick en avsugning och ett redigt knull.
Han bestämde sig för att pröva samma sak här hemma i Sverige och det visade sig att han fick samma behandlig även här.

Är det vanligt att man får sig en avsugning eller till och med ett knull i samband med en thai massage?. Någon som varit med om detta?

De flesta thaitjejer här är villigaatt ge en extra massage speciellt vid oljemassage 30 min

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in