2007-06-28, 14:19
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekan67
Fanns det inte nåt som hette Tora-massage där flickorna körde med skum över sig o den de skulle massera? Glider omkring nakna o gör en hel massa "fula" saker...Tror jag sett det i nån filsnutt för länge sen...

Det är samma sak som Soapie massage och ska absolut upplevas vis ett besök i Thailand, det finns nog inget trevligare sätt att bli masserad på.
2007-06-29, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Innanför eller utanför tullarna ?
strax utanför.fast en gång på kungsholmen. men då var det "morsan" som gav extra i badrummet för 200 kr.
2007-06-29, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av contreras
Det är samma sak som Soapie massage och ska absolut upplevas vis ett besök i Thailand, det finns nog inget trevligare sätt att bli masserad på.
Exaktimento!!!
2007-06-29, 21:34
Medlem
Roccos69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonzo
Stämmer bra det, jag har åtminstone hittat ett ställe ute mot Bromma
¨

Hahaha, måste fråga kan det ligga vid en tennisbana (på baksidan) och en gammal icabutik som är stängd nu, if so see you there!!
2007-06-30, 15:50
Medlem
Johnny Wadds avatar
Jaja blabla sthlm, landkrona osv men hur var det nu med norrköping??
2007-06-30, 22:53
Medlem
Fan nu blev man juh riktigt sugen på att prova på thaimassage..
2007-06-30, 22:57
Medlem
Roccos69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roccos69
¨

Hahaha, måste fråga kan det ligga vid en tennisbana (på baksidan) och en gammal icabutik som är stängd nu, if so see you there!!

Kom på att det finns en vid rest SVEDALA är det den?
2007-07-01, 18:01
Medlem
calina85s avatar
En jobbarkompis var i Thailand med sin brorsa och de betalade för thaimassage.har för mig att han sa 50 svenska typ eller något sånt..eller om det var ännu mindre. Iaf så frågade jag honom då om han fick riktig "massage". "Nej tjejen som masserade min brorsa frågade om hon fick suga av honom men har han flickvän så nej, min fråga inte ens, inte för att jag skulle velat men vadå så ful e ja väl inte"
Det tyckte jag var kul=)..Kanske var offtopic men som sagt där ville thailudret suga av min väns brorsas kuk utan nån extra kostnad. Det finns säkert liknande i Sverige men då tror jag att man nog får betala för den extra "massagen"
2007-07-02, 06:17
Medlem
TearZdudes avatar
hehe var på massage i thailand förra vintern,vart erbjuden ett sk "happy ending" direkt
2007-07-02, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pekka56
strax utanför.fast en gång på kungsholmen. men då var det "morsan" som gav extra i badrummet för 200 kr.

Var det på "Sol & Hälsa"?
2007-07-13, 19:34
Medlem
jag kan lova att det erbjuds mer än massage i sthlm

hej alla jag är ny här på formet
jag kan med egen erfarehet berätta att på många av thai massage ställena
i sthlm erbjuds det långt mer än massage jag har prövat många av dom för att hitta någon som e duktig på massage då min rygg pajar i bland.
på alla ställen jag varit på om man går dit ett par gånger brukar det inte vara något som helst problem att bli runkad eller mer ett ställe som jag går till betalar jag bara för massagen men varje gång avslutar den goa tjejen med att runka mig trot om ni vill men så är det
2007-07-13, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toffeltryne
Var det på "Sol & Hälsa"?
nej, det var thaimassage

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in