2007-02-02, 02:05
Bannlyst
Tja. Du blev sannolikt hyfsat kontrollerande för att du visste om hennes historia och var rädd att förlora henne. Då blir alla små grejer som betyder skit ganska uppblåste och verkar bara bekräfta ens misstankar.

Det blir snabbt okontrollerbart.

Oavsett om hon nu var otrogen eller inte, var det väl kanske läge att göra slut eftersom du blev så jävla knäpp av förhållandet. Sättet du gjorde det på var väl knappast vettigt men tänk positivt... du brände nog alla broar som fanns att bränna och lär knappast bli ihop med henne någonsin igen och råka ut för samma situation.

Anyways.... skaffa en tjej som är helylle som du vet älskar dig mer än nåt annat och inte har historia där hon varit kroniskt otrogen. Då försvinner sånt där fort. Om det inte gör det så sök hjälp för att du är störd.
Citera
2007-02-02, 03:27
Medlem
HaLoTiNas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Different
När jag läser texten som du skrivit så får jag en känsla av att du verkar vara väldigt kontrollerande. Sådant är aldrig bra, jag tycker hon gjorde rätt som avslutade ert förhållande.

Men varför det?
Det är ju rättså uppenbart att hon inte vill ha honom och han eventuellt är otrogen!
Hade hon viljat vara kvar i deras förhållande så hade hon inte gjort slut för en sådan sak!
Kanske att hon hade gett han en ordentlig avhyvling, men inte dumpat honom!
Citera
2007-02-02, 09:32
Medlem
molly_roadkills avatar
Känndes mer som hon letade efter en anledning att göra slut,annars ahde en sån sak varit för liten för att bryta kontakten helt med,enligt mig.
Jag skulle anta att hon var otrogen. "En gång otrogen,alltid otrogen",har jag märkt iallafall...

Men det finns gott om fina flickor därute som beter sig som en exemplariska flickvänner gör go fetch..
Citera
2007-02-02, 10:25
Medlem
papa_ogens avatar
Hon gjorde slut på mail sa du?

Hon tog den enkla vägen och har säkert en back-up i form av en "gammal vän", som råkar vara miljonär.

Säg upp bekantskapen med Gold digger horan och dra ut på pubrunda med boysen.
Citera
2007-02-02, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Munchy
Tja. Du blev sannolikt hyfsat kontrollerande för att du visste om hennes historia och var rädd att förlora henne. Då blir alla små grejer som betyder skit ganska uppblåste och verkar bara bekräfta ens misstankar.

Det blir snabbt okontrollerbart.

Oavsett om hon nu var otrogen eller inte, var det väl kanske läge att göra slut eftersom du blev så jävla knäpp av förhållandet. Sättet du gjorde det på var väl knappast vettigt men tänk positivt... du brände nog alla broar som fanns att bränna och lär knappast bli ihop med henne någonsin igen och råka ut för samma situation.

Anyways.... skaffa en tjej som är helylle som du vet älskar dig mer än nåt annat och inte har historia där hon varit kroniskt otrogen. Då försvinner sånt där fort. Om det inte gör det så sök hjälp för att du är störd.

Det är helt sant det du säger! Problemet är att hon har börjat arbeta på ett jobb som har kontakt med mitt jobb(ganska mycket).

Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till henne om jag skulle träffa på henne i tjänsten?

Anledningen till att jag på sistonde blev kontrolerande var att hon talade om för mig hur hon hade behandlat ett ex. Sagt till honom att hon skulle ut och träffa manliga kompisar, och sedan gått iväg och knullat sin älskare. Detta pågick flera gånger i veckan under kanske ett halvår. Killen TROR fortfarande att hon aldrig var otrogen utan allt fel var hans att förhållandet sprack! Hon visade till och med dikter som han hade skrivit då han bad om ursäkt för att han hade pajjat relationen. Han ringde till och med och frågade henne vad han gjort för fel i förhållandet och hur han skulle kunna bättra sig till nästa.

Tydligen misstänkte han något eftersom han kollade upp henne på gymmet vid något tillfälle, något som hon tyckte var hemskt eftersom det visade att han inte litade på henne.

Om jag hade vetat det från start hade jag inte inlett något med henne jag fick reda på det efter ca 6 månader!

Dessutom har hon inte en enda kvinnlig vän. Inte en jävla enda. Utan alla är ex eller gamla killkompisar.. Detta förvånade mig eftersom jag är van vid att mina flickvänner har haft bekanta av samma kön..De enda kvinnorna hon har någon kontakt med e sina två systrar och mamman.

Jag min naiva fan trodde att hon inte skulle behandla mig på samma sätt just när jag fått veta det, men allteftersom smög sig tvivlet på.. Det var nog därför jag blev allt mer och mer kontrolerande..

Dessutom varnade min mamma och min 85-åriga mormor mig för henne eftersom de sa att tjejer utan väninnor är det så gott som alltid problem med. Dvs det finns en anledning att inga tjejer umgås med henne.
Citera
2007-02-02, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paul123
Det är helt sant det du säger! Problemet är att hon har börjat arbeta på ett jobb som har kontakt med mitt jobb(ganska mycket).

Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till henne om jag skulle träffa på henne i tjänsten?

Anledningen till att jag på sistonde blev kontrolerande var att hon talade om för mig hur hon hade behandlat ett ex. Sagt till honom att hon skulle ut och träffa manliga kompisar, och sedan gått iväg och knullat sin älskare. Detta pågick flera gånger i veckan under kanske ett halvår. Killen TROR fortfarande att hon aldrig var otrogen utan allt fel var hans att förhållandet sprack! Hon visade till och med dikter som han hade skrivit då han bad om ursäkt för att han hade pajjat relationen.

Tydligen misstänkte han något eftersom han kollade upp henne på gymmet vid något tillfälle, något som hon tyckte var hemskt eftersom det visade att han inte litade på henne.

Om jag hade vetat det från start hade jag inte inlett något med henne jag fick reda på det efter ca 6 månader!

Dessutom har hon inte en enda kvinnlig vän. Inte en jävla enda. Utan alla är ex eller gamla killkompisar.. Detta förvånade mig eftersom jag är van vid att mina flickvänner har haft bekanta av samma kön..

Jag min naiva fan trodde att hon inte skulle behandla mig på samma sätt just när jag fått veta det, men allteftersom smög sig tvivlet på.. Det var nog därför jag blev allt mer och mer kontrolerande..

Vad i helvet är det för fel på den där bruden!!!!!!
Hon var ju bara ute efter bekräftelse o få dej att tycka hon var så jävla ball att hon kunde få massa andra killar o ändå blåsa sin förra. Trodde hon helt seriöst du skulle ta detta bra så e hon fan mer blåst än vad nog både duo alla andra trott
Konstigt att killar blir kontrolerande när det finns såna där små luder som kutar runt o härjar. Helt rätt att du röt till åt henne. Har hon problem kan du ge henne mitt nummer så ska vi starta hatkampanj...vi hängkönade måste hålla ihop
Citera
2007-02-02, 12:07
Medlem
Mr ms avatar
Bara delen där hon berättar utförande hur hon bedragit sitt ex hade
fått mig att springa, alla vet väll att sånt håller man tyst om för sin "nya".
Nej du, skit i henne annars kommer du att få magsår på kuppen..
Citera
2007-02-02, 15:03
Medlem
showbizs avatar
Du skrev att du blivit extra uppmärksam på otrohet efter de att ditt ex bedragit dig med din kompis. Då är frågan hur du inte för fem öre är kapabel att se att hon playar dig friskt just nu, jag menar hur är det inte möjligt att se i klartext att hon förnedrar dig bigtime !

No offence, men hur dum är du egentligen ? Och hur blåögd du var under första gången du blev bedragen kan man ju undra... Dags att öppna ögonen på allvar kanske ? Du faller ju på din egen dumhet och totala oförmåga att analysera och läsa av.
Citera
2007-02-02, 19:57
Medlem
HaLoTiNas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
Du skrev att du blivit extra uppmärksam på otrohet efter de att ditt ex bedragit dig med din kompis. Då är frågan hur du inte för fem öre är kapabel att se att hon playar dig friskt just nu, jag menar hur är det inte möjligt att se i klartext att hon förnedrar dig bigtime !

No offence, men hur dum är du egentligen ? Och hur blåögd du var under första gången du blev bedragen kan man ju undra... Dags att öppna ögonen på allvar kanske ? Du faller ju på din egen dumhet och totala oförmåga att analysera och läsa av.

Rätt det du skriver. Men samtidigt så är det ju inte Hans fel att Hon är otrogen! Finns ingen som helst ursäkt för hennes usla beteende!
Citera
2007-03-04, 19:41
Medlem
Bumpar tråden..

Behöver hjälp av er på FB. Min misstanke var befogad. Det visade sig att den lilla slampan inlett ett förhållande med grannen några hus bort där hon bor på Lidingö. Förhållandet hade pågått sedan november och således var inte min magkänsla fel.

Nu till saken. Jag kommer bli tvungen att arbeta med henne då hennes arbetsplats och min är "systerföretag". Jag har redan varit inne hos chefen och bekänt att jag har haft ett förhållande med min kollega. Chefen förstod.. Men tyckte att ngn månad kunde väll jag försöka stå ut..

Jag har gruvat mig för den här dagen i över en vecka.. Mår helt enkelt så jävla piss..Har gått ned i vikt ca 5 kilo sedan det hände ligger mest och stirrar i taket.. Till saken hör att hon är välmående som fan är glad och fräsch vad jag hört från andra. risken är att jag bryter ihop imorgon när jag måste träffa henne. Någon som har något tips och råd?? Det är illa nog vad som hänt att jag nu tvingas jobba med henne vet jag inte om jag pallar..
Citera
2007-03-04, 21:12
Medlem
Tuppen Gunnars avatar
Uj Uj, håll dig iaf undan från alkohol. För kampen mot henne mentalt, se till att alla på arbetsplatsen vet vilken hora hon är.
Citera
2007-03-04, 21:16
Medlem
Thetawaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppen Gunnar
Uj Uj, håll dig iaf undan från alkohol. För kampen mot henne mentalt, se till att alla på arbetsplatsen vet vilken hora hon är.

Det är nog inte en så bra ide. Risken finns att hon börjar ge igen med nåt annat otrevligt då.

Jag skulle säga att det bästa är att vara så glad och oberörd som du bara kan. Show no weakness liksom. Varför ge henne nöjet att veta att hon har knäckt dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in