2007-02-01, 13:01
Medlem
equilibrisms avatar
Hej.

Tänkte bara höra vad ni gör för att piffa upp vardagen för eran partner. Alltså såna där små gåvor och grejjer som kommer från ingenstans för att visa hur mycket man uppskattar sin bättre hälft. Klyschiga saker som tre röda rosor och sånt tycker jag känns lite förutsägbart och trisst.

Jag har med framgång bjudit på spadag med massage presentkort för henne + kompis - mycket uppskattat.

Tycker det är grymmt skönt att göra någon glad sådär när dom inte väntar sig det.

Så come on - fyll på med roliga tips på saker/upplevelser man kan ge sin älskling

-equ
Citera
2007-02-01, 13:41
Medlem
Snövits avatar
Vardagspresenter älskar jag. Det fins inget bättre än att komma på något som ens partner knappt vet att han behöver och kunna ge det bara sådär.

Sist jag hade en vardagspresent så hade jag köpt en badrumsmatta den vet jag inte om den uppskattades eller inte så lite grej. Men en gång hade jag fixat kuddar till soffan och de uppskattades.

En vardags "present" kan också vara att ha handlat och ha middagen förbredd när den andra kommer hem från jobbet.

Mer vardagslyx och omhändertagande gör massor för relationen.
Citera
2007-02-01, 13:56
Medlem
Kojaks avatar
Det där är så otroligt svårt tycker jag. Min flickvän tycker att man ska göra sådant ofta för varandra vilket jag har lite svårt att "komma ihåg".
Det beror framförallt på att jag inte förväntar mig något av henne så jag blir aldrig besviken, hon däremot tycker att det är en mycket viktig del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in