2009-06-03, 14:27
Medlem
flipsters avatar
Åt igår Cookie Dough och Bohemian Rhapsody.. inte alls särskilt nu när jag tänker efter..
Citera
2009-06-03, 18:47
Medlem
Sitter och njuter av en halvbakad i skrivande stund, riktigt trevligt med tanke på att de bara har haft New York Super bla bla och Chockolate macademia och eftersom jag inte är nåt stort fan av nötter så köpte jag ingen av dessa.
Citera
2009-06-03, 19:06
Medlem
Väldigt god glass!
Dock så är det lite mycket deg i cookie dough
Det blir för sött imo
Citera
2009-06-03, 21:45
Medlem
Scientologens avatar
Fler åsikter om de nya sorbet-varianterna? Såg att de t o m hittat hit nu men jag vill gärna ha lite...kött på benen innan jag slår till.
Citera
2009-06-03, 21:50
Medlem
Catacomb Kittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Fast häromsenast hade jag turen att komma över en burk med väldigt mycket högre procent valnötter och mindre mängd chokladbananer. Naaaajs!

Det var valnötter med ja. Det är så jäkla typiskt att dom alltid har minst av det godaste. Din turgubbe!
Citera
2009-06-04, 15:05
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scientologen
Fler åsikter om de nya sorbet-varianterna? Såg att de t o m hittat hit nu men jag vill gärna ha lite...kött på benen innan jag slår till.

"Jamaican Me Crazy" är en riktigt fräsch sorbet, den är jävligt god i den för tillfället försvunna sommarvärmen
Citera
2009-06-04, 15:21
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scientologen

Och Mango Berry Twirl var också riktigt god såhär på sommaren.
Jag kan inte påstå att jag ätit mycket sorbet i mitt liv, så har inte direkt någonting att jämföra med. Men den var krämig och härligt söt, med mangobitar. Fint som schmöör.
Citera
2009-06-04, 16:30
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy Man Krill
Väldigt god glass!
Dock så är det lite mycket deg i cookie dough
Det blir för sött imo

Ja, för sött och för.. knastrigt.. det kändes emellanåt som att jag hade finkornig sand i munnen när jag åt den; Cookie dough.
Citera
2009-06-04, 18:24
Medlem
Jävligt god glass, brukar inte gilla glass men den här fan, speciellt cookie dough. Den rekommenderas varmt
Citera
2009-06-05, 15:42
Medlem
Scientologens avatar
Jag föll för...grupptrycket, eller något, och köpte en Jamaican me crazy & en Mango berry twirl nyss.

Återkommer med omdöme efter en glass-overload i helgen.
Citera
2009-06-08, 15:34
Medlem
flipsters avatar
Igår åt jag kolaglassen - Vanilla Toffee. Den var inte ett dugg märkvärdig Hade förväntat mig mycket mer faktiskt. Nån som ätit den?
Citera
2009-06-08, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Igår åt jag kolaglassen - Vanilla Toffee. Den var inte ett dugg märkvärdig Hade förväntat mig mycket mer faktiskt. Nån som ätit den?

Självklart har man ätit den. Kanske inte så märkvärdig då det enligt mig inte var tillräckligt med godis i den. Man kan egentligen göra likadan glass genom att köpa krokant i godishyllan och en bytta vaniljglass
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in