2009-04-20, 21:43
Medlem
relativs avatar
Meh, jag vill också ha gratisglass. Helst nu.

F ö tycker jag den där Witch är god, eller vad den nu heter. Den man kan köpa på pressbyrån, en kaka med glass mellan. Mmmm..............
Citera
2009-04-20, 21:45
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quaerty
Nja, ni har lite för få ställen att välja mellan. Ni kan inte springa fram och tillbaka lika obehindrat som de skamlösa tanterna här i tråden tänker göra.

Lika bra att hålla sig borta imorgon tror jag

Kallar du mig och Tjohilda skamlösa?
Vi som är så söta, bedårande och väna... förtjänar inte vi glass? Tycker du inte om oss?
Citera
2009-04-20, 21:52
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Vi som är så söta, bedårande och väna... förtjänar inte vi glass? Tycker du inte om oss?

Jo fast ni som är så söta och bedårande kommer inte vara det länge till om ni klämmer i er några kilo glass
Citera
2009-04-20, 21:57
Medlem
quaertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Jodå. Ni är säkert toppen. Tanter ska gilla glass.

Jag gick faktiskt och åt en frostad strut (nötter, inte cocos) med tre kulor; Cherry Garcia, Chocolate Macadamia och Chocolate Fudge Brownie i Gamla stan igår. Efter ditt tips. Det var även då jag tog en flyer om "Free cone day"-prylen.

Mitt mål var att testa sorter som inte saluförs i butik, men efter en kontroll mot hemsidan så upptäckte jag att jag nästan hade misslyckats fullständigt. Men bra smakade det ändå.

Nästa gång så ska jag satsa på en sorbet i botten av struten, det borde vara en något fräschare avslutning än godis- och kakfylld chokladglass.
Citera
2009-04-20, 22:12
Medlem
jokers avatar
Hmm... mellan 12 och 16 en tisdag, det kommer alltså vara samhällets verkliga stöttepelare som mumsar glass... fast det ligger väl i linje med Unilevers profil för B&J att de ska vara märket som visar socialt ansvar. GB-clownen tar hand om onskan i koncernen.
Citera
2009-04-21, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chubs
Cookie Dough var verkligen inte min favorit! Men dock.. den där vermonster. Kola och nötter eller hur det nu va, gaaah gott! Men jag gillar kola och nötter i glass

BoJ Verkar vara en intressant glass (:
Innan har jag sagt till mig själv att aldrig äta den och att jag hatar den bara jag kollar på den av någon outgrundlig anledning. Nu har jag dock ändrat uppfattning och skulle gärna köpa en burk att dela med min pojkvän i vårsolen (:

Riktigt bra med smaktips också då glass inte är något man köper varje dag :P

Däremot när jag var på hemköp för några veckor sedan hade dom små vanilj&chokladglassar i strut för 1 kr/st. Det var faktiskt den godaste strutglassen jag ätit. Prisvärd
Citera
2009-04-21, 17:04
Medlem
Eh vet inte om det sagts redan, men det var alltså igår dom delade ut gratis glass?

Är inte det lite väl "convienient" med tanke på att Ben och Jerry är rökare, och igår var det 2009-04-20. 4/20 dagen alltså? Hahah.

Vilken av deras sorter tycker ni är godast? Vill prova nån jag inte ätit men vet ej vilken, jag är inte så stort fan av mörk choklad osv vilket det verkar vara i nästan alla nya smaker. Hur är deras "Vanilla" med bara vaniljsmak? Jag älskar ju vanilj.

Strawberry cheeskake eller vad den heter är ju skitgod men vill testa den där med kola i hur är den?
Citera
2009-04-21, 17:08
Medlem
Heims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av You better run
Eh vet inte om det sagts redan, men det var alltså igår dom delade ut gratis glass?

Är inte det lite väl "convienient" med tanke på att Ben och Jerry är rökare, och igår var det 2009-04-20. 4/20 dagen alltså? Hahah.

Vilken av deras sorter tycker ni är godast? Vill prova nån jag inte ätit men vet ej vilken, jag är inte så stort fan av mörk choklad osv vilket det verkar vara i nästan alla nya smaker. Hur är deras "Vanilla" med bara vaniljsmak? Jag älskar ju vanilj.

Strawberry cheeskake eller vad den heter är ju skitgod men vill testa den där med kola i hur är den?
Den med kola är väldigt god!
Citera
2009-04-21, 17:09
Medlem
supermassives avatar
Citat:

Vilka har du testat hittills?

Strawberry Cheesecake ÄR god, det kan jag säga dig! Tyckte även att Cheesecake Brownie var suverän.
Citera
2009-04-21, 18:48
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Vilka har du testat hittills?

Strawberry Cheesecake ÄR god, det kan jag säga dig! Tyckte även att Cheesecake Brownie var suverän.

JA! Cheesecake Brownie är riktigt god. Jag tycker dock att cheesecake smaken kanske var lite för mild och söt. Fast jag klagar inte
Citera
2009-04-21, 18:49
Medlem
Denoms avatar
Citat:

Nope, idag var det.
Citera
2009-04-21, 18:50
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
JA! Cheesecake Brownie är riktigt god. Jag tycker dock att cheesecake smaken kanske var lite för mild och söt. Fast jag klagar inte
Oj, jag trodde nästan att jag var den enda som gillade den! Håller med om att smaken kanske var för mild, men den är trots allt nog på min topp-tre-lista iallafall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in