2009-05-17, 15:21
Medlem
BRZMs avatar
Caramel Chew Chew var för mig en besvikelse... Hade dock inte förväntat mig något storverk i stil med Cookie Dough eller Bohemian Raspberry (mina favoriter).

Hur står sig Cherry Garcia? Har sett den i en liten bytta i en grannstad...
Citera
2009-05-17, 16:20
Medlem
CherryDeLuxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Fast i den här tråden gillar vi glassar från Ben&Jerry´s, spelar ingen roll hur mycket du vill säga att Lidls vaniljglass är bra och att Ben&Jerry´s bara smakar snask och godis eftersom att faktum kvarstår för många. Ben&Jerry´s är omtyckt och god
Tycker Lidls vaniljglass påminner om just B&Js vanilj, dock mindre söt (vilket lämpar sig då man vill göra "egen" B&J).
Citera
2009-05-17, 16:32
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Caramel Chew Chew var för mig en besvikelse... Hade dock inte förväntat mig något storverk i stil med Cookie Dough eller Bohemian Raspberry (mina favoriter).
Ja, smaken är som baken Caramel är en av mina favoriter.
Citera
2009-05-17, 16:50
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Ja, smaken är som baken Caramel är en av mina favoriter.

Men baken smakar bra om ägaren ser bra ut...

Den var dålig, men ändå.
Citera
2009-05-17, 16:56
Medlem
jokers avatar
Citat:

Cherry Garcia är en helt ok bittermandelglass. Som alltså smakar betydligt mer bittermandel (körsbärskärnor) än körbärsylt.
Citera
2009-05-17, 16:59
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joker
Cherry Garcia är en helt ok bittermandelglass. Som alltså smakar betydligt mer bittermandel (körsbärskärnor) än körbärsylt.

Får ta och testa den hursomhelst. Den fanns bara i en liten bytta som sagt så det är ju inget slöseri direkt.
Citera
2009-05-17, 17:11
Medlem
Benzonas avatar
Citat:
Får ta och testa den hursomhelst. Den fanns bara i en liten bytta som sagt så det är ju inget slöseri direkt.
Säljs Cherry Garcia i Sverige?
Citera
2009-05-17, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Egentligen orkar jag inte bege mig ut, men jag är sjukt glassugen och ditt skryt om att du ska mumsa glass ger mig definitivt en spark i baken

Och ditt tjatande fick mig att köpa en stor bägare!!!

Scrubs, loka citron och B&J chew chew.

JÄVLAR vad livet leker asså.
Citera
2009-05-17, 18:09
Medlem
CherryDeLuxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzona
Säljs Cherry Garcia i Sverige?
Japp, såg den på ICA Kvantum för inte så länge sedan.
Citera
2009-05-17, 18:12
Medlem
Citat:

Hur var den? Vill testa den, jag gillar verkligen kola, dock måste jag säga att Cookie Dough bara är alldeles för mycket alltså Visst i liten bägare är den säkert helt ok, men jag pallade knappt äta Cookie dough som stekt för den var FÖR mycket men jag har aldrig gillat pepparkaksdeg riktigt heller.
Citera
2009-05-17, 18:51
Medlem
Seanns avatar
Käka precis en halv half baked, sparar andra halvan till ikväll

Sååååå gott!!
Citera
2009-05-17, 21:31
Medlem
Denoms avatar
Min kompis skickade in ett klagomål över en glass och blev av B&J utlovad glasscheckar, detta i fredags, tror ni att de kommer på posten imorgon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in