2007-01-31, 21:57
Medlem
Nu är jag säker på att en liknande tråd har skapats tidigare, men efter att ha letat i ett antal minuter så antar jag att den har försvunnit i flytten av denna forumsdel.

Hur som helst så är väl rubriken kanske informativ så, har ni några råd?

Har som sagt en tjej på G men senast det var ett liknande läge så hamnade man i kompiskretsen och tynade bort bland alla andra.

Ska man undvika något speciellt? Några egna erfarenheter?
Citera
2007-01-31, 21:59
Bannlyst
Någon måste ju säga det, så jag är först...

Ta henne i tvåan!
Citera
2007-01-31, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
Någon måste ju säga det, så jag är först...

Ta henne i tvåan!

Som en sann FB:are så kanske jag ska pröva att fråga för att absolut inte hamna i kompiskretsen
Citera
2007-01-31, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herze
Som en sann FB:are så kanske jag ska pröva att fråga för att absolut inte hamna i kompiskretsen

Som en sanna FB:are ska du inte fråga, utan bara ta det som rättmätigt är ditt.
Citera
2007-01-31, 22:03
Medlem
brobbans avatar
Men säg att du tycker om henne eller att hon är söt och du vill träffa henne, då har du gjort din utgångspunkt tydlig och du får troligtvis en reaktion rätt snabbt så du vet ifall du ska lägga ner mer tid på donnan.
Citera
2007-01-31, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brobban
Men säg att du tycker om henne eller att hon är söt och du vill träffa henne, då har du gjort din utgångspunkt tydlig och du får troligtvis en reaktion rätt snabbt så du vet ifall du ska lägga ner mer tid på donnan.

Men eftersom vi även kommer att träffas efteråt oavsett hur det går så kanske jag borde avvakta på mer respons innan jag lägger in någon ordentlig stöt?

Om jag skulle göra som du sa så uppstår ju också frågan, om man skall undvika något som gör att hon inte vill sortera dig som kompis? Bli mer pojkväns material dvs, för jag kommer ju att behöva lära känna henne bättre oavsett vilken taktik jag kör.
Citera
2007-01-31, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
Som en sanna FB:are ska du inte fråga, utan bara ta det som rättmätigt är ditt.

Du talar alltså om det som vi FB:are kallar överrasknings sex?
Citera
2007-01-31, 22:13
Medlem
brobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herze
Men eftersom vi även kommer att träffas efteråt oavsett hur det går så kanske jag borde avvakta på mer respons innan jag lägger in någon ordentlig stöt?

Om jag skulle göra som du sa så uppstår ju också frågan, om man skall undvika något som gör att hon inte vill sortera dig som kompis? Bli mer pojkväns material dvs, för jag kommer ju att behöva lära känna henne bättre oavsett vilken taktik jag kör.
Skit samma om du träffar henne igen, tror du hon kommer stå och skratta åt dig ifall du säger att hon är söt eller att du vill träffa henne? Om det inte blir något så blir det inget då är det bara att köra på som vanligt.
Citera
2007-01-31, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brobban
Skit samma om du träffar henne igen, tror du hon kommer stå och skratta åt dig ifall du säger att hon är söt eller att du vill träffa henne? Om det inte blir något så blir det inget då är det bara att köra på som vanligt.

Iofs så har man nästan inget att förlora när man tänker efter
Men som sagt frågan existerar ju fortfarande på sätt och viss, man ska ju fortfarande undvika att hamna i kompiskretsen oavsett om man har sagt vad man tycker eller inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in