2007-02-02, 18:38
Medlem
Walkers avatar
Många potentiella kandidater för vem "bakplåtaren", kanske borde starta en ny tråd bara för detta så vi inte stör den fina Sjöberg-diskussionen
Citera
2007-02-02, 19:08
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Är Rickard Sjöberg (tillsammans med Ernst Kirschteiger) Sveriges enda riktigt helylle-kändis utan några som helst skandaler?

Vet att han är medlem av pingstkyrkan, nykterist och brukar intervjua kronprinsessan osv..
Han han sannolikt legat och gottat sig mellan Linda Bengtzing´s ben och lekt med sprattelknappen! Lite avis är man nog.....iaf jag!
Citera
2007-02-03, 08:29
Medlem
akzs avatar
Richard Sjöberg borde jobba på äldreboende
Citera
2007-02-03, 08:40
Bannlyst
Jag har hört att han var en värsting i yngre dar. Han är uppvuxen i Compton och gick tidigt in i kriminalitet och gängverksamhet.Var med i gänget (Original Block Pirus, 151) Men när han var 25 så träffade han en svenska och dom flytta hit och han ändrade helt livsstil. Starkt jobbat tycker jag

Mvh Slader
Citera
2008-11-16, 11:24
Medlem
daphoxs avatar
Inget skvaller alls om den här mannen? Finns han på riktigt eller är han bara en tillrättalagd illusion som TV4 skapat?

Han känns som en man som skulle kunnat vara ihop med alla fröken Sverige-kandidater om han velat.
Citera
2008-11-16, 13:42
Medlem
joeyopals avatar
När någonting eller någon verkar för bra för att vara sant är det ju oftast det.
Min gissning är att han tallar lite på dem yngre i kyrkan. tex låter armbågen stryka lite lätt mot brösten etc.
Citera
2008-11-16, 18:05
Bannlyst
Jag har en ingift "släkting" på TV4 som ni känner igen om ni ser honom/henne, men vet det är nämner jag inte. I alla fall berättade han att Richard Sjöberg inte alls var lämplig för När och Fjärran då han är världens tråkigaste person.

När han typ testar "partystäder" som Glasgow, Barcelona med mera kunde han sätta sig i hotellobbyn och dricka en cola och se i kameran och berätta vilket fantastiskt uteliv staden hade
Citera
2008-11-16, 22:03
Medlem
Spaceflowers avatar
Jag tycker ändå att han är så sööööt
Citera
2008-11-16, 22:15
Medlem
Han dejtade även "Vickan" en kort tid. Detta var strax innan hennes abort.

Citat:
Ursprungligen postat av I'maduck
Jag har en ingift "släkting" på TV4 som ni känner igen om ni ser honom/henne, men vet det är nämner jag inte. I alla fall berättade han att Richard Sjöberg inte alls var lämplig för När och Fjärran då han är världens tråkigaste person.

När han typ testar "partystäder" som Glasgow, Barcelona med mera kunde han sätta sig i hotellobbyn och dricka en cola och se i kameran och berätta vilket fantastiskt uteliv staden hade

Det dolde du bra!
Senast redigerad av k0ng 2008-11-16 kl. 22:24.
Citera
2008-11-16, 22:38
Citat:
Ursprungligen postat av k0ng

Det dolde du bra!

haha
Citera
2008-11-17, 07:41
Medlem
Hur som helst tycker jag han är duktig, om han är tråkig eller inte är subjektvt men jag tycker inte han är tråkig iaf...Spekulationerna om att han skulle ha några laster är förmodligen förjäves.
Citera
2008-11-17, 09:38
Medlem
Poogles avatar
Jag har hört att Rickards relationer och äktenskap har misslyckats
därför att han öppet prioriterade gud framför familjen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem