• 2
  • 3
2007-05-22, 00:08
Bannlyst
Här fick man sig ett skratt!!

Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Håller f-n med jag också!
Stilnoct ruset är rugigt skööönt!
Man får EUFORI, sköönt, glad, iderik, positiv, allt är på topp!!!
En av dom härligaste droger jag provat!! helt ärligt...
Mår man skit psykiskt är det som att komma till himmlen om man tar två 10mg.

Men f-an va man kan göra bort sig på dom också!
Ringde morsan igår kväll och svammlade på om allt galet man kan tänka sig för att i andra sekunden somna med luren mot kinden... Vaknade av att jag hörde någon ropa! HALLÅ!!!
Va fan är det för liv tänkte jag? oj mobilen... Hallå!
Mor: Ja Va sysslar du med är du drogad!
Jag: Nej trodde det var ett spöke som gastade. VAD VILL DU!!!
MOR: eh ett spöke?? Det var du som ringde och surra en massa goja sen somnade du.
Jag: Äh skit på dig jag ska maila om en bil nu! hej då! klick!
Själv kommer jag inte ihåg ett skit utan fick redogöra dagen efter med sambo och mor.
Fan va jag skämdes! Morsan som är societets kärring och har viss stil! hehe!
detta är nog en av dom minst pinsamma prylar jag gjort på Stillnoct rus.
Planen var att ta 2st 10mg. När jag kollade kartan på morgonen hade jag visst tagit 4st....Inte ett minne av det!

Men skööönt är ruset!!!
Och ett skratt förlänger livet. Jag tänkte på detta med din mamma som "socitetstant" och kan se scenariot framför mig. Jag har aldrig upplevt något konstigt med Stilnoct - utan bara en behaglig sömn och det räcker för mig. Är rena himmelriket! Fast jag förstår inte hur man klarar av ta så mycket!? 4st a´10 mg!!!!!! Jag har aldrig tagit mer än en och skulle aldrig våga ta mer. OCH - absolut inte nu då jag läst vad man kan hitta på utan att veta om det förren någon annan kanske berättar. Nej - det skulle allt se ut!
Citera
2007-05-22, 00:43
Medlem
Diagnosticas avatar
yes indeed stilnoct är underbart men hur kul det e på en skala efter några år när toleransnivån är höjd är ju en definitionsfråga.. läste igenom lite gamla flödder inlägg av undertecknad för en stund sen och skrattade gott. då blev man helt lost på en tablett eller två. så är knappast fallet längre.. haha

nä, har haft uppehåll från stilnoct ett tag nu o sover på lergigan istället.. men återvänder gör jag nog förr eller senare
Citera
2007-05-22, 00:56
Medlem
tycker noccar va skönt som fan. bästa jag kände var när man reser sig från stolen och känns som man går genom gelé ungefär, segt som fan :P

har dock aldrig upplevt att man haft ångest eller mått ila dagen efter, dock är ju ruset ganska kortvarigt om man inte fyller på hela tiden vilket ju är synd...
Citera
2007-05-22, 13:43
Medlem
Någon gång ska ju vara den första, sägs det. Så också för mig.

Fick igår kväll den lysande idén att äta lite Stilnoct. Har läst tidigare inlägg om effekten men kände mig full av tillförsikt. Va fan, jag har ju byggt upp min tolerans på benso så det händer säkert ingenting med mig.Trodde jag!

Jag hade redan innan bestämt att jag skulle ta först 2 tabletter och sedan fylla på tills jag ätit totalt 5 tabletter. Jo, tjena.

Det kan inte nog upprepas: Plocka fram de tabletter du planerar att flumma på och göm återstående tabletter på ett ställe du aldrig hittar.

Har jag inte haft min kära hemma så vet jag inte hur det har gått.
Jag minns inte ett dugg av natten. Blev iaf upplyst om att jag druckit både rödvin (några glas) samt cider. Det skulle jag aldrig dricka om jag var vid mina sinnens fulla bruk. Tydligen hade vi haft toppensex också. Hoppsan, där ser man.

När jag kommer in i köket ligger där 4 stora runda skivor hårdbröd. Jag har brett smör på dom samt skivat och lagt på ost. Hade en liten förhoppning om att det var någon annan än jag som gjort det, men icke! Dom hade blivit mjuka i värmen och såg ut som 4 soppskålar.

Vad jag fått berättat så pratade jag normalt och raglade inte omkring. Jag blev tydligen både rolig och inte det minsta hämmad.

En sak lovar jag. Jag kommer aldrig att ta risken att använda stillisar annat än det de är ämnade för. Just det, 1 tablett innan sänggåendet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in