Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2007-01-31, 14:13
  #37
Medlem
Herr Åbbels avatar
nostalgi... sålde mitt NES och SNES när jag var typ 10.
Citera
2007-01-31, 15:00
  #38
Medlem
Rillans avatar
helt sanslöst!

själv har man ett gammalt amiga 500 på landstället. med ca 50 spel till. är det värt något idag?
Citera
2007-02-01, 00:09
  #39
Medlem
hejhejpådigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rillan
helt sanslöst!

själv har man ett gammalt amiga 500 på landstället. med ca 50 spel till. är det värt något idag?


Amigan är knappt värt ett skit vad jag vill minnas...






Min NES sammling ligger bara på Ca: 30 spel, dock många med kartong och instruktionsbok.

Vem fan säljer sin sammlig? Han säljer sitt liv! (eller hon om det nu är så)
Citera
2007-02-01, 00:29
  #40
Medlem
Skabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpådig
Amigan är knappt värt ett skit vad jag vill minnas...






Min NES sammling ligger bara på Ca: 30 spel, dock många med kartong och instruktionsbok.

Vem fan säljer sin sammlig? Han säljer sitt liv! (eller hon om det nu är så)

Detta verkar ju iofs vara en samling han skaffat för att sälja. Eller så är han bara helt sjukt nördig och har spelat alla dessa spelen. Ofta man köper ett NES med ALLA spel och ALLA tillbehör och använder allt/varvar alla spel. Isf måste man vara insnöad i en lavin.
Citera
2007-02-01, 00:32
  #41
Medlem
Bra sugen på att köpa skiten och sprida ut alla spel på golvet hemma medans jag spelar dom. Inte orka lägga tillbaka spelen i kartongerna, blåsa som fan i dom när jag tror att det är damm i dom och vara allmänt vårdslös. Jag ger dom 6 månaders livslängd hemma hos mig.

Frågan är hur många sådana här samlingar som finns i världen. Om det är under tiotalet måste det ju öka i värde otroligt.
Citera
2007-02-01, 09:17
  #42
Medlem
blåbolls avatar
Men varför säljer han? Har han klarat alla spel kanske? =)
Citera
2007-02-01, 10:08
  #43
Medlem
Hardtails avatar
Var det en massa lurendrejeribud i farten eller?
Citera
2007-02-02, 14:10
  #44
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardtail
Var det en massa lurendrejeribud i farten eller?
Han fick väl tydligen inte så mycket som han hade tänkt sig

"The seller ended this listing early because of an error in the minimum bid or reserve amount"
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback