2007-01-28, 16:47
Medlem
tacts avatar
det är så att jag låste mig ute förra vecka från min lght.

ringde då upp nån nisse vars nummer stod på lapparna nere i trapphuset och så kom han och låste upp. jag hade då inga pengar på mig till honom så jag sa att han skulle återkomma. vilket han gjorde idag. fast nu var jag inte hemma så jag kunde inte betala honom.

vet inte varför han inte vill fakturera mig men antar att det är för att han vill ha pengarna i fickan. kan jag nu vägra betala honom?
Citera
2007-01-28, 17:26
Medlem
Hur mycket pengar vill han ha för att hjälpa dig en kväll/helg? Vad skulle du ha gjort om han inte ställt upp? Hur mycket skulle du själv ta för att hjälpa en person på en kväll/helg? Vem skall du ringa till nästa gång du glömt nyckeln om du inte betalar honom. Eller med andra ord sluta upp med att bete dig som en t-rk d--v-l och betala killen vad han vill ha.
Citera
2007-01-28, 17:31
Medlem
tacts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torparen
Hur mycket pengar vill han ha för att hjälpa dig en kväll/helg? Vad skulle du ha gjort om han inte ställt upp? Hur mycket skulle du själv ta för att hjälpa en person på en kväll/helg? Vem skall du ringa till nästa gång du glömt nyckeln om du inte betalar honom. Eller med andra ord sluta upp med att bete dig som en t-rk d--v-l och betala killen vad han vill ha.

kl var väl runt 5 en vardag då jag behövde hjälp med upplåsningen. vilket räknades till jour?! anledningen till att jag inte vill betala honom är för att han var så jävla spydig i telefon. brukar inte uppmana mig själv till att betala folk som är otrevliga. nästa gång jag låser mig ute så bor jag hos nån polare ist. aja får väl betala mannen. fast jag gör det i protest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in