Vilka gratis kontantkort finns det att beställa så man kan skicka några sms utan kostnad direkt i början av användandet? Telenor vet jag om, finns det fler?
Vilka gratis kontantkort finns det att beställa så man kan skicka några sms utan kostnad direkt i början av användandet? Telenor vet jag om, finns det fler?
Nja, gratis är det väl inte. Men kostnadsfritt
Med halebop skickar du gratis sms till varsomhelst i världen i 30 dagar efter påfyllning, vilket innebär att det är kostnadsfritt och inte gratis.
Ja, det är gratis-kort jag söker. Telenor har gratis kontantkort som det är 0 kr på och man måste fylla på för att kunna använda egentligen. Men om man är snabb direkt när man satt i kortet så kan man sms'a för et antal hundringar. Jag söker fler liknande kontantkort.
Om du byter till Comviq får du gratis startpaket + 150 kr i påfyllnad. Dröjer dock ca 19 dgr innan du blir överflyttad. 150 kr gäller om du tar med dig ditt gamla nummer och väljer comviq kompis.
Ja, det är gratis-kort jag söker. Telenor har gratis kontantkort som det är 0 kr på och man måste fylla på för att kunna använda egentligen. Men om man är snabb direkt när man satt i kortet så kan man sms'a för et antal hundringar. Jag söker fler liknande kontantkort.
Jag beställde ett comviq 3G kort gratis, betalade ingenting. Däremot så fick jag köpa påfyllning för att kunna ringa.
För att aktivera kortet så var jag tvungen att ringa kundtjänst och ange mitt säkerhetsnummer så att dom aktiverar det och fyller på det därifrån.
Måste man ladda kortet för att också ta emot samtal?