2007-01-28, 02:29
Medlem
neonmannens avatar
Vilka gratis kontantkort finns det att beställa så man kan skicka några sms utan kostnad direkt i början av användandet? Telenor vet jag om, finns det fler?
Citera
2007-01-28, 02:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neonmannen
Vilka gratis kontantkort finns det att beställa så man kan skicka några sms utan kostnad direkt i början av användandet? Telenor vet jag om, finns det fler?

Comviq >> Comviq
3 >> 3
Citera
2007-01-28, 03:22
Medlem
JnDs avatar
Gratis?
Citera
2007-01-28, 03:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JnD
Gratis?

Nja, gratis är det väl inte. Men kostnadsfritt
Med halebop skickar du gratis sms till varsomhelst i världen i 30 dagar efter påfyllning, vilket innebär att det är kostnadsfritt och inte gratis.
Citera
2007-01-28, 15:51
Medlem
neonmannens avatar
Ja, det är gratis-kort jag söker. Telenor har gratis kontantkort som det är 0 kr på och man måste fylla på för att kunna använda egentligen. Men om man är snabb direkt när man satt i kortet så kan man sms'a för et antal hundringar. Jag söker fler liknande kontantkort.
Citera
2007-01-28, 15:54
Medlem
Cleopatras avatar
Om du byter till Comviq får du gratis startpaket + 150 kr i påfyllnad. Dröjer dock ca 19 dgr innan du blir överflyttad. 150 kr gäller om du tar med dig ditt gamla nummer och väljer comviq kompis.
Citera
2007-01-28, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ja, det är gratis-kort jag söker. Telenor har gratis kontantkort som det är 0 kr på och man måste fylla på för att kunna använda egentligen. Men om man är snabb direkt när man satt i kortet så kan man sms'a för et antal hundringar. Jag söker fler liknande kontantkort.

Jag beställde ett comviq 3G kort gratis, betalade ingenting. Däremot så fick jag köpa påfyllning för att kunna ringa.

För att aktivera kortet så var jag tvungen att ringa kundtjänst och ange mitt säkerhetsnummer så att dom aktiverar det och fyller på det därifrån.
Citera
2007-01-29, 12:42
Medlem
JGGs avatar
Citat:

Måste man ladda kortet för att också ta emot samtal?
Citera
2007-02-02, 00:01
Medlem
är det oreggade kort man får hem eller måste man registrera sig för o få dem gratis o kunna använda dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in