Citat:
Ursprungligen postat av Luckyjinx
Testat S:t Lars?? Där ska det finnas en hel "underjord" har jag hört.... och det gillar vi ju!

Har varit nere på 2 olika ställen vid st lars, dels de stora gångarna som går under alla hus, man tappar bort sig, stället är enormt.
Det andra är ett lite mindre och mkt äldre parti under de gamla skolhusen.
Har långt ifrån upptäck allt ännu, men jakten är inte över.
Är dock lite nyfiken på tornet, inte mkt å ha kanske, men ändå kul å ha kollat in.