2007-01-26, 15:50
Medlem
finapengars avatar
Tja

vilket är det godaste ni vet på fyllan? Jag gillar lättätna saker som korv med bröd. kebab brukar såsa ner halva tröjan..
Citera
2007-01-26, 15:54
Bannlyst
Allt som ha med snabbmat att göra så man slipper laga mat själv.
Pizza, kebab, hamburgare med mera.
Citera
2007-01-26, 15:57
Medlem
En Big Mac på Donken är ju en klassiker under fyllan
Citera
2007-01-26, 16:00
Medlem
Apspektakels avatar
Brukar köra med en Big Tasty, den sitter som fan ;P
Citera
2007-01-26, 16:00
Medlem
ischs avatar
Själv föredrar jag en god kebabrulle. Dock är det dåligt i frågan om att spara en del och äta på bakfyllan. Där är ju pizzan överlägsen men kräver bestick vilket är negativt när man är råpackad.
Citera
2007-01-26, 16:02
Medlem
killuminatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Själv föredrar jag en god kebabrulle. Dock är det dåligt i frågan om att spara en del och äta på bakfyllan. Där är ju pizzan överlägsen men kräver bestick vilket är negativt när man är råpackad.

Kräver bestick i fyllan? Javisst, man bryr sig mkt om bestick när man är skitfull, då äter man med ansiktet.
Citera
2007-01-26, 16:03
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killuminati
Kräver bestick i fyllan? Javisst, man bryr sig mkt om bestick när man är skitfull, då äter man med ansiktet.

Jo men då ahr man problemet med att man ser ut som man spytt sig själv i ansiktet. Därför rullar jag upp kebab (helst kyckling kebab) rullen som nummer ett.
Citera
2007-01-26, 16:04
Medlem
loafmasters avatar
Fyllekäket avnjuts som bäst hemma i lägenheten precis mellan krogen och efterfesten börjar. En kall kebabpizza från tidigare på dagen går inte av för hackor.
Citera
2007-01-26, 16:15
Medlem
Tjennstroums avatar
Kebab eller en hederlig korv med bröd.
Citera
2007-01-26, 16:22
Medlem
norrlandssnubbes avatar
Självklart en kebabtallrik!
Citera
2007-01-26, 16:22
Medlem
Bästa fyllekäket är nog en lokal variant på kebabtallrik här i min del av stan.
Som en vanlig kebabtallrik fast med tillägget smörstekta champinjoner. Kittlar dödsskönt i kistan, brukar ta den som kombi-tallrik (hälften mos hälften pommes).

Men som ohotat bakfylle käk kommer ju pizzan. Ingen särskild smak jag har där, dock så händer det väl ofta att det blir just en kebab där med. Dock med tilläggsingrediensen fetaost.
Citera
2007-01-26, 16:24
Medlem
Satikkss avatar
Wok på 7-eleven! Helt oemotståndligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in