• 5
  • 6
2007-02-01, 21:06
Medlem
mrdominiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonzo666
Bah! Vem är egentligen intresserad av att bli testad såhär? Skippa tramset, respektlösheten och SPELEN skulle vara mitt råd. Kanske är hon inte av den åsikten - "frame of mind" - att hon förstår att detta ger dig huvudbry? Det kan ju alltså betyda, rent krasst, att du får mindre respekt än du förtjänar. Vilket knappast är något man vill ha i ett seriöst förhållande.

Har du hört talas om så kallade shit-tests? ALLA tjejer testar sina killar på det sättet, vissa gör det mer tydligt andra lite mer sneaky. Hon verkar göra det väldigt tydligt. Tar han åt sig av hennes beteenden så blir bara risken att hon lämnar honom större och större. Så det är det bästa att göra ifall han vill ha kvar henne, men jag skulle ändå råda till att dumpa henne. Tjejer vill ha känslomässigt stabila killar, så är det bara =)
Citera
2007-02-01, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bonzo666
Bah! Vem är egentligen intresserad av att bli testad såhär? Skippa tramset, respektlösheten och SPELEN skulle vara mitt råd. Kanske är hon inte av den åsikten - "frame of mind" - att hon förstår att detta ger dig huvudbry? Det kan ju alltså betyda, rent krasst, att du får mindre respekt än du förtjänar. Vilket knappast är något man vill ha i ett seriöst förhållande.
[/b]!

Seriöst Bonzo, du verkar inte ha någon koll över huvud taget hur kvinnor fungerar. ALLA kvinnor testar sina karlar på en medveten eller omedveten plan, så kallade shit-tests för att se hur han reagerar, som även sagt ovan. Hur kär och lycklig man än är tillsammans, så kommer hon att testa dig, då och då. Reagerar man på fel sätt så kommer attraktionen att förminskas, och det är ingenting som hon kan styra, tyvär.

Endra lär man sig förstå hur världen fungerar, eller så lever man i sin egna lilla tro och blundar för sanningen.
Citera
2007-02-01, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyuss
Vafan sitt inte hemma och tjura som jag har gjort hela mitt liv. Det viktigaste du kan är att ta god hand om dig själv. Var snäll mot dig själv, men också förbannat hård mot din omvärld om den försöker få dig att må dåligt. Ställ krav, visa att du tar illa upp, inte förlåta och hålla på utan anledning bara för att få ha henne kvar. Visa integritet!

Ärligt talat tycker jag att du ska hitta någon som är mer mogen. Att dumpa en sådan där skittjej (no offence) kan vara din nyttigaste läxa för livet.

Det där tyckte jag var så klockrent aposterioriskt! Kanske något jag borde ta lärdom av?
Citera
2007-02-01, 22:01
Medlem
Jag skulle dumpat henne direkt iaf. Och Det borde du med göra tycker jag deffenitivt. Learn from the master. He he
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in