• 2
  • 3
2008-03-20, 18:27
Medlem
Tråd

Citat:
Ursprungligen postat av Trasigt Porslin
Bonusspinsen är INTE gratis, nej. Men det underliga är att du inte vann någonting på 4 spins? Satsade du 5;- på en rad?

Knepet är att köra 2 / 3 på två rader. Det brukar ge fin utdelning. Sen byter man rader, chansar med 5 på en rad osv. Verkligen försöker suga ut max ur maskinfan. Dubblar alla småvinster på 23;- osv.

Såg en kille som vann 250;- på första trycket (Han satsade 5 på en rad), sen dubblade han det. 500;- på första trycket är inte helt tråkigt. Han drog sammanlagt ut 1600;- på den bonusen.

Åfan, visste inte att man kunde vinna mer än 500 spänn
Senast redigerad av andy12345 2008-03-20 kl. 18:30. Anledning: Fel tråd
Citera
2008-10-24, 04:19
Medlem
Ri-Fas avatar
säger grattis till nästa person som satte sig och spelade, han fick näligen 6 freespins. Detta hände en polare till mig med, fast han hittade spinsen istället för att förlora dem.
Citera
2008-10-24, 07:59
Medlem
Stackarsjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mn001
Nja jag ger fan i 100kr. Men som ren princip tillåter jag aldrig någon att lura mig. .

Men du spelar jack vegas?
Citera
2011-02-14, 13:21
Medlem
Som tidigare posts svarat på så kostar det fortfarande 1-5 kr per spel även om du har bonus, därför är det smart att satsa hela 5 när du får bonusspel och ligger du lågt ca. 15kr- så borde du inte dubbla utan ta en vinst direkt så du kan använda alla dina spel, man borde inte heller spela på bara en rad utan satsa på alla 5 då du kan få dom "snea" vinsterna också, jag har senaste månaden lagt in ca 800 och vunnit runt 4k så för mig funkar det bra
Citera
2011-02-14, 17:00
Medlem
ramsays avatar
var länge sedan jag spelade Queen of Egypt ( håller mig till Rocky Mountain , spinntime, pokern och grodjakten ) men jag vet att bonusen kostar varje snurr så om man blir black kan man inte snurra hände grannspelaren och då låna han en hundring av mig , som jag sedan fick tillbaka rätt så fort efter han skrivit ut .

Om man satsar 1kr tills man får bonusen , kan man då öka insatsen till 5kr ?

Hur vanlig är bonusen i Queen of Egypt? jämfört med bergsklättrarbonusen, näckrosbonusen och lyckohjulet som man får typ varje gång man spelar, förut spelade jag Queen of Egypt en period och upplevde att man kanske fick bonusen max 1-3 på en hel speldag.

*bromsar och kör oftast 5kr på en rad
Citera
2011-02-28, 05:40
Medlem
ramsays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ramsay
var länge sedan jag spelade Queen of Egypt ( håller mig till Rocky Mountain , spinntime, pokern och grodjakten ) men jag vet att bonusen kostar varje snurr så om man blir black kan man inte snurra hände grannspelaren och då låna han en hundring av mig , som jag sedan fick tillbaka rätt så fort efter han skrivit ut .

Om man satsar 1kr tills man får bonusen , kan man då öka insatsen till 5kr ?

Hur vanlig är bonusen i Queen of Egypt? jämfört med bergsklättrarbonusen, näckrosbonusen och lyckohjulet som man får typ varje gång man spelar, förut spelade jag Queen of Egypt en period och upplevde att man kanske fick bonusen max 1-3 på en hel speldag.

*bromsar och kör oftast 5kr på en rad

Ingen händig som vet ?
Citera
2011-03-01, 11:21
Medlem
Den insatsen som är satsad när bonus kommer är den maximala insatsen man kan ha under bonusrundan.

1:- insats är alltså max 1:- under bonusspelet , 3:- satsade när bonus kommer = 3:- max i inxats under bonus rundan.

P.S Fick 5 "blå ancient" igår , var wild över hela skärmen , 3000:- utplockade (6 kvitton) , spelade för 1000:- D.S
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in