2007-06-15, 13:25
Medlem
vanbunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davhei
Får hålla med om att flottan är slapp. Dock tycker jag man kan fråga sig varför man gör värnplikten? Om man vill göra något kul, givande och spännande var flottan helt rätt för mig. Vill jag ha fysiskt jobbigt drar jag ut i spåret och springer eller drar o kör knäböj på gymmet.

har inte tyckt flottan har gett mig varken eller. Men det är så klart olika på de olika förbanden
Citera
2007-06-15, 15:42
Medlem
Buck_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirFlaw
jag hittade ingen tråd som passade bättre så jag frågar här.

var kan man hitta det där "norska torr käket". Frukostvarianten med musli.

all hjälp uppskattas.

puss och kram

Finns i välsorterade friluftsbutiker, fast då ej i den matt-gröna färgen utan i t.ex orange istället.
Citera
2007-06-16, 12:09
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandemonium
Hej,

ja

LF945 - Informationssoldat
Antal dagar: 450
Vicka jävla blödisar! Skriva istället för att skjuta!
Citera
2007-06-16, 16:08
Medlem
Friedensengels avatar
Det är väl skit samma om flottan är slapp eller inte, de personer som exempelvis tjänstgör på en ubåt behöver av förklarliga skäl inte vara vana vid snabbmarscher osv. De fyller en nog så viktig funktion som de gör, och jag är övertygad om att resten av flottan gör detsamma.
Citera
2007-06-16, 16:13
Medlem
High Lifes avatar
Har en kompis som säger att dem kommer gratis operera bort hans manboobs om han börjar lumpen. Är det något som vem som helst med manboobs kan välja eller är det bara i hans situation?
Citera
2007-06-16, 16:28
Medlem
Immortaliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av High Life
Har en kompis som säger att dem kommer gratis operera bort hans manboobs om han börjar lumpen. Är det något som vem som helst med manboobs kan välja eller är det bara i hans situation?

Det är knappast så att en militärläkare kommer att göra ingreppet på förbandets sjuka.

Dock kan skönhetsoperationer utföras/bekostas av landstinget, om problemet bedöms vara av sådan karaktär att det mycket negativt påverkar en persons normala livsföring. Det här kanske är ett sådant fall. Att sedan ev lumpentjänst eller ej ser jag inte ha någon större relevans i läkarens beslut.
Citera
2007-06-16, 17:52
Medlem
poko-pekkas avatar
Citat:
Hahaha..det var fantamme det dummaste jag någonsin hört.
Citera
2007-06-16, 17:55
Medlem
High Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poko-pekka
Hahaha..det var fantamme det dummaste jag någonsin hört.

Jasså var det. Jag tyckte att det lät lite konstigt för att vara sant just därför ställde jag frågan. Har du inget annat att komma med så hållkäften.
Citera
2007-06-16, 17:59
Medlem
poko-pekkas avatar
Citat:
Jasså var det. Jag tyckte att det lät lite konstigt för att vara sant just därför ställde jag frågan. Har du inget annat att komma med så hållkäften.
Själv så sökte man ju bara till lumpen för att få en gratis penisförstoring. Allt hängande på FB gav mig komplex. Nu är jag dock en sann flashbackare med 40cm. Ska väl ge mig på näsan sen, kanske blir att fixa ett rumplyft också
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in